Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

12 likes

Deze vandaag :blush:

9 likes

Yep, eventueel wel met rubberen band en vouwsluiting.

1 like

Me too

1 like

Het zaadje is geplant hier.

Zijn die dingen op titanium band een beetje occasion te verkrijgen dat jij weet? :smirk:

Er zijn er best veel hier op het forum, volgens mij was er laatst een HF’er die het erover had dat de zijne weg mocht maar als ik het goed heb was die met rubberen band, kan de post niet terug vinden. Heb die van mij ook via HF gekocht. Op C24 vooral nieuw via de grijze handelaren.

1 like

Dat zag ik ja. Mezelf kennende is het verstandiger hem occasion te proberen.
Ik ga er eens een keer goed voor zitten.
Vind jij hem groot dragen? L2l 45 valt mee, maar 41mm is niet klein.

Heb geen grote polsen en vind hem perfect dragen. Komt inderdaad door de Lug to lug maar ook door de beperkte hoogte en het titanium, niet te vergelijken met mijn andere titanium horloges die veel massiever zijn (IWC en Tudor) en de standaard titanium uitstraling die hier gebrushed is zodat het een ander materiaal lijkt.

1 like

Ah ok. Thanks voor je antwoord. Maar eens gaan kijken of ik hem ergens kan passen in ons mooie Brabant.

Deze zou ik maar al te graag om de pols hebben:

19 likes

Pfoe :drooling_face:.

11 likes

Nog maar een paar maandjes. :crossed_fingers:
Tudor M.N. 2021 :boom:

1 like

6 likes

Als ik op de site van Minase kijk vind ik in Europa alleen diverse adressen incl ad in Zwitserland. Mis ik iets?

Met t oog op ‘klein merk’ en iets hebben wat niet iedereen heeft overweeg ik de divalo ook op de lijst te zetten. Hun maken ‘slechts’ een 500 horloges op jaarbasis. Alleen omgerekend met stalen band en een non manufacture, redelijk standaard ETA vind ik 5k isch veel geld.

2 likes

image

Absoluut wel eens eerder hier gedeeld, maar kan het niet laten, dit blijft een grail :heart_eyes:

14 likes

My bad denk ik.
Heb meer dan een jaar geleden gekeken en dacht dat het München was.
Maar kan toch wel een adres in der Schweiz zijn geweest.

Dit is wat ze nu vermelden.

Niet goedkoop, maar ik denk dat de verdienste hier is dat je een handgemaakt en afgewerkte kast met een uitgesproken vormgeving hebt.
Dat geldt sterker voor de 5window en 7window uitvoering overigens dan de andere modellen.

Geen massaproductie etc etc.

Hmmmm, ik vind het nog steeds een sympathiek merk.
Maar mag nog iets gunstiger geprijsd worden, of zal ik het anders zeggen, ze mogen nog iets verder onder de prijs van Rolex en Omega gaan zitten :thinking::roll_eyes::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Klopt is alleen een AD in Zwitserland, wel vlak bij de grens. Als je dus een horloge opgestuurd zou willen hebben, kunnen ze dat wel vanuit Duitsland doen waardoor je dus geen invoer kosten en dergelijke hebt. In real life echt zo onwijs mooi(Japans als Grand Seiko precisie) en gave techniek! De kast zit heel anders in elkaar dan de standaard kasten.
Blijft ook in mijn achterhoofd spelen, heb ze tijd terug op de beurs in Düsseldorf gezien, bekeken, om gehad :heart_eyes:

Helaas zie ik nu dat mijn telefoon camera destijds niet best was en ik geen foto heb van de blauw-paarsige…

7 likes

Even getest…:ok_hand:

12 likes

Erg mooi :ok_hand:t2:

Ik was ook positief verrast…ook de gmt gepast, met 45.5mm nog draagbaar qua diameter, maar 17mm dikte is wel erg fors.

5 likes