Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Deze is er alleen in titanium toch?

2 likes

Bauxiet grijze ook al gezien?

11 likes

De jongste serie is mooier dan de eerste modellen vind ik en dat komt omdat de datumschijf nu in kleur van de wijzerplaat wordt geleverd. Zo hou je de aparte vormgeving en je voorkomt dat grote witte vlak.

Wat een leuk merk toch!
Heb het idee dat ze langzaam aan meer aandacht krijgen.

Europese vertegenwoordiging in München

:ok_hand:

2 likes

Nice, zou ik best eens willen passen :grimacing: :sweat_smile:

1 like

Zou deze wel eens om willen slingeren

13 likes

Er zou ook nog een gele bestaan…okergeel, richting amberkleur…heb jij die toevallig ?

maar, hoe dan ook, het is een schitterend horloge

1 like

Godver idd, nu wil ik er een :zipper_mouth_face: gewoon in het simpel blauw…

2 likes

Mmmm

6 likes

Ik hoop dat ze dit zien bij Zenith :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

1 like

12 likes

12 likes

Deze vandaag :blush:

9 likes

Yep, eventueel wel met rubberen band en vouwsluiting.

1 like

Me too

1 like

Het zaadje is geplant hier.

Zijn die dingen op titanium band een beetje occasion te verkrijgen dat jij weet? :smirk:

Er zijn er best veel hier op het forum, volgens mij was er laatst een HF’er die het erover had dat de zijne weg mocht maar als ik het goed heb was die met rubberen band, kan de post niet terug vinden. Heb die van mij ook via HF gekocht. Op C24 vooral nieuw via de grijze handelaren.

1 like

Dat zag ik ja. Mezelf kennende is het verstandiger hem occasion te proberen.
Ik ga er eens een keer goed voor zitten.
Vind jij hem groot dragen? L2l 45 valt mee, maar 41mm is niet klein.

Heb geen grote polsen en vind hem perfect dragen. Komt inderdaad door de Lug to lug maar ook door de beperkte hoogte en het titanium, niet te vergelijken met mijn andere titanium horloges die veel massiever zijn (IWC en Tudor) en de standaard titanium uitstraling die hier gebrushed is zodat het een ander materiaal lijkt.

1 like

Ah ok. Thanks voor je antwoord. Maar eens gaan kijken of ik hem ergens kan passen in ons mooie Brabant.

Deze zou ik maar al te graag om de pols hebben:

19 likes