Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Toppers zijn het, heb zelf de PO 43,5mm in het blauw gehad…

Nog een paar weken wachten en dan is hij hopelijk weer terug.

8 likes

Deze:

Pasafspraakje gemaakt bij de dealert :hugs: :drooling_face:

23 likes

polsmaat? :wink:

1 like

of een jaartje :slight_smile:

1 like

je hebt ‘mijn’ smaak :wink:

1 like

Ik krijg 'm niet meer uit m’n hoofd. Zo lekker! :heart_eyes: Deze wil ik wel graag een keertje proberen en dan gewoon lekker houden :blush:!

21 likes

17cm, “plat”.
Maar de lug to lug van de Dark/Grey Side is kort

1 like

Ik zie bij je collectie dat dat wederzijds is.

1 like

Deze Baltic Bicompax👌

20 likes

Sinn EZM1! Iconisch horloge.

8 likes

Ja volgens mij wel zoals @erikscollectabl ook zegt

Je kan ze flink goedkoper krijgen met die rubberen band maar dat vind ik echt afbreuk doen aan het design

Rubber is leuk, maar op staal is hij echt heel tof ja!

1 like

13 likes

Prachtig.

Maar wat een prijsverschil tussen rubber en staal. Band ziet er wel bijzonder uit moet ik zeggen.

Ik wil ook niet weten wat die los kost mocht je die er later bij willen hebben.

Hoe vond je ze dragen? Denk niet dat er een of andere microadjustment in de bracelet zit?

@HorlogeHalle: Geen probleem. Dacht even heb ik t over t hoofd gezien. Weet niet of ik hiervoor even een paar dagen naar Zürich/ Bern zou willen. En als ik t zo lees op internet draait t bij hun idd om de kast ect ect maar niet om t uurwerk.

2 likes

6 likes

Hebben we t over Minase?

Zolang die maar een regenbuitje kan overleven vind ik t prima. Voor zwemmen ect heb ik andere opties in de collectie :slight_smile:

Merk wel dat ik aan t twijfelen ben nu ik zeker weet dat de Blancpain niet uit Nederland gaat komen…. Om dan toch niet voor iets te gaan van een ‘klein’ merk dat niet heel bekend is.

2 likes

Wohww, wel beetje heel heel heel nieuwsgierig hoe dát er idd irl uitziet en voelt.
Voel nu al dat ik ter plekke in een Japanse roes kom die gewoon echt niet zen is en me duííízenden euro’s gaat kosten.

:+1::sunglasses:

1 like

Ik kan me nog herinneren dat ze heerlijk droegen met, voor mij, perfecte afronding om de pols. Zowel het mega zachte rubber als de stalen band.
Ik durf niet meer te zeggen of er micro adjustment op de band zat en wat hij los kost…

De kast en de afwerking daarvan en de techniek hoe de kast in elkaar valt is echt zeer vernuftig en van hoge kwaliteit!

2 likes