Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Prachtig deze Serica :heart_eyes:

1 like

44 mm?

10.8mm dik en alle functies te verzetten via de kroon. Dus geen caseband vol met pushers (wel een slim hendeltje geïntegreerd in een van de lugs).

Tsja 2021… 2022… was gewoon een typo. Maar dat was me vast niet gebeurd als ik de FP Journe had omgehad!

1 like

Oh ja de 120 uur gangreserve is op basis van chronometrische standaarden. Hij schijnt nog een stuk langer door te lopen, maar dat gaat ten koste van de precisie.

1 like

Omdat ik steeds meer het idee begin te krijgen dat ik een 41mm royal oak niet zal kunnen kopen, begin ik steeds meer interesse in een Overseas te krijgen. Ik zou deze wel graag willen dragen en willen spelen met het bandenwisselsysteem. afbeelding

17 likes

Als je goed kijkt, zie je een klein wijzertje dat op de foto een schrikkeljaar aanduidt. Op andere foto’s wel iets beter te zien.

1 like

Today in the mood of an Gravitymaster GRB200 :slight_smile: die wil ik nog wel toevoegen aan mijn collectie

8 likes

3 likes

43 mm, mooi maatje

Deze laatst bekeken. Wat een ding zeg! :heart_eyes:

13 likes

Deze.

Maar dan wel met extra gravering.

afbeelding

Normaal

Aangepast

5 likes

Deze graag.

13 likes

Fraai he.

1 like

Schitterend idd. Ik weet wat de standaard kost. Vraag staat nu uit wat de meerprijs zou zijn als ik wat extra zou willen.

Maar om nu ff langs te gaan gaat m oa door covid niet worden. T is ook niet bepaald naast de deur. :grimacing:

1 like

Ik vind m erg mooi. En eigen uurwerk geen verbouwd/verfraaid ingekocht iets. Zou daar wel eens langs willen als je m koopt. Voor het verhaal en gevoel.

1 like

Deze wel :ok_hand:

11 likes

:star_struck:

5 likes

Veel te groot, maar … :partying_face:

7 likes

7 likes