Jij ook al. Nog nooit van gehoord tot vandaag.
Maar wel erg lekker. Dit kan blijkbaar ook
Torsti Laine maakt mooi spul.
Gelukkig blijft er altijd weer iets nieuws te ontdekken.
Misschien ga ik een Hanhart kopen in plaats van een Sinn. Mein Darwin im Himmel, wat tof. Inclusief Bund. I approve.
Zeker een mooi horloge maar die bund heâŠ
Het ziet er leuk uit op fotoâs maar om de polsâŠ?
Ik vrees dat mensen zullen denken dat je iets met leer en handboeien hebt
Terecht.
Maarreh, je kunt twee dingen doen: band van de kast halen en het bund-flapje er af halen, of er gewoon een andere band op zetten. Zo weet ik al dat ik ook wat met NATO ga doen.
Pff gelukkig⊠ik schrok al
Net deze in het blauwe deel gezien⊠is wel een horloge waar ik naartoe ga streven⊠maar ja je kent het college life broke life dus tis nog effe wachtenđ
Heb intussen een mail met pdf met plaatjes en prijzen wat er mogelijk is aan extraâs.
Salmon dail kan bijv ook nog
Extra gravering aka t plaatje van gisteren kost âŹ1500 extra
Dit is schitterend ja. Fraaie afwerking. Maar wel gebaseerd op Unitas kalibers. Kan ook bijna niet anders voor het geld.
Sterker nog, je hoeft de band er niet af te halen om de bund plak te verwijderen. Dat hebben ze slim gedaan:
Als ik de video correct interpreteer, en deze Fransman niet zojuist een band vernaggeld heeft.
Maar voor onder de 1800 ballen een handwinder met 100m WR, 13,3mm dik, 49mm lug to lug, een heruitgave van de Bundeswehr/Steve McQueen chronograaf met een handwind-uurwerk⊠Tja. En dan dat gebolde AR coated saffier, ik ben bekeerd.
Of met hetzelfde micro rotor uurwerk als in jouw Hermes. Dan wordt âie 38mm.
Aan de verdere specificaties zal het niet liggen nee
Check jouw Whatsapp kerel.
Heb jouw stairway to heaven door open gezet
Ich hĂ€tte sagen sollen: die TĂŒr die zu den Himmel leitet
Ah ja. Dat is interessant.
Edit: ik dacht al dat ik dit had gelezen ergens en nu zie ik het ja. Als je het Vaucher 5401 kaliber kiest, is de enige bewerking door Laine zelf de rotor. Rest is dan stock. Wel erg mooi afgewerkt en stukje fraaier dan in mijn HermĂšs.
Heel erg mooi dit in 38mm inderdaad.