Damn wat een gaaf horloge… beetje jammer dat ie 10-12K euro moet kosten…
Die Laine V38 is ook echt een fijne maat ( diameter 38 mm, lug width 20 mm, thickness 9mm. Lug tip to lug tip 45mm)
Ik wil deze nieuwe Reverso dusdanig graag dat ik hier graag dit jaar voor wil sparen. Ik vind dit echt een extreem mooi en interessant horloge met een leuk verhaal.
Heerlijk 
Die is heel mooi ja. Ze liggen nog niet bij de dealers begreep ik. Ga morgen ook (weer) een Reverso passen, wat een ding 
Ik heb zelf nog geen Tribute gepast. Mocht jij morgen een Tribute passen, zou je daar voor mij dan een wristshot van willen maken misschien (kleur maakt niet uit). Ik was zelf al naar de AD geweest maar die hadden geen enkele tribute op voorraad om te passen helaas.
De Tribute Duoface (dus net iets groter) heb ik bij gebrek aan de Monoface vorige week gepast.
IRL kon het net, op de foto net niet (vind ik). De Monoface of de Medium Small Seconds zijn nu de kandidaten.
Een waarheid als een koe bij dit model.
Ik vind ze in ieder geval bij jullie beide prima staan qua formaat. De duo lijkt wel minder elegant dan de mono als ik ze vergelijk.
Hij is volgens mij alleen niet meer te krijgen, althans ik zie hen niet meer voorbij komen op chrono.
Echt extreem gaaf, model en kleur
Deze wil ik wel eens om de pols slingeren. Ik heb altijd een zwak voor Carl F. Bucherer. Mooie techniek voor slechts kuch €340.000 kuch
Ik vind groen een prachtige kleur voor de wijzerplaat van een Reverso maar ik zit toch wel een beetje met die (ook) groene band 
Dat ton sur ton doet toch wel een beetje oubollig aan
Wat voor band er dan wél bij zou moeten? Lastig
Wow, wat een mooie Oris! Deze dial layout ken ik helemaal niet, is dit een nieuw model van Oris? 
Dit is een limited edition van Oris in samenwerking met de Amerikaanse juwelier Topper uit San Francisco van eind vorig jaar.