Een waarheid als een koe bij dit model.
Ik vind ze in ieder geval bij jullie beide prima staan qua formaat. De duo lijkt wel minder elegant dan de mono als ik ze vergelijk.
Hij is volgens mij alleen niet meer te krijgen, althans ik zie hen niet meer voorbij komen op chrono.
Echt extreem gaaf, model en kleur
Deze wil ik wel eens om de pols slingeren. Ik heb altijd een zwak voor Carl F. Bucherer. Mooie techniek voor slechts kuch €340.000 kuch
Ik vind groen een prachtige kleur voor de wijzerplaat van een Reverso maar ik zit toch wel een beetje met die (ook) groene band
Dat ton sur ton doet toch wel een beetje oubollig aan
Wat voor band er dan wél bij zou moeten? Lastig
Wow, wat een mooie Oris! Deze dial layout ken ik helemaal niet, is dit een nieuw model van Oris?
Dit is een limited edition van Oris in samenwerking met de Amerikaanse juwelier Topper uit San Francisco van eind vorig jaar.
In het blauwe gedeelte stond een leuke te koop, die is weg helaas zag ik
Jaa klopt, ze worden vaak gebruikt als beater. Dat zou bij mij niet het geval zijn, iets te kostbaar. Daarom zou ik graag een mooie staat hebben.
Snap ik. Ben je er daadwerkelijk voor aan het sparen momenteel of is het meer een hersenspinsel om hem eventueel aam te schaffen?
Hersenspinsel, maar staat wel hoog op het lijstje al een tijdje. Ik heb hem alleen nog nooit gepast. Ik wil graag een volgende stap maken in de richting van tudor. 1926 en bb36 zijn kanshebbers. Ik vind alleen de 1926 misschien toch iets te netjes.
Toch is ie heerlijk hoor, ik draag hem met veel plezier is wel aan de sjiekere kant idd. De witte variant met blauwe wijzers/indices oogt m.i. trouwens wel wat sportiever, maar kan ook netjes. Wellicht een goede optie. Stuk goedkoper wel dan de BB36
Die blauwe indice op 3 uur zit er trouwens niet op de 36mm versie, dus dat is mooi