Deze! 
Ik zal geen innerlijke rust hebben tot deze er is, dus komende zomer gaat hij er komen… 
Oh, dat is al snel, Jasper! Mooi, hoor!
Ah ja. Maar die is ook duur omdat het een ‘sternzeit reguliert’ is.
Lijkt op de cp1 alleen veel groter met zijn 43 mm en afgeronde kast.
Dial layout is mooi. Totaal plaatje trekt mij niet als je hem in de handen hebt. 
Dat is een utopie vrees ik, zeker zolang je hier rondhangt 
Prijzig voor mijn portomonee tenminste.
Ja hij lijkt inderdaad op het horloge van @Brick maar ook op zijn Zenith. Brick’s horloges staan mij ook erg aan 
Kijk, jij kent de markt én het horloge 
Wel een interessant dingetje, ik moest het even opzoeken.
Sternzeit Reguliert’. The aforementioned term translates to sidereal time and it is a way of telling the time based on the Earth’s rotation in relationship to distant stars. As a result, a sidereal day lasts 23 hours and 56 minutes as supposed the solar day which as we know is 24 hours.
Ah ok, wanneer is die uitgekomen dan?
Mooi dat 'ie witte lume heeft ipv dat gele wat normaal is bij de D65!
Maar ja zo’n limited is ook weer een beetje een truc om er geen korting op te hoeven/willen geven 
Mij ook. Die 5513 
2019 blijkbaar, vreemd dat hij nog beschikbaar is 
Misschien pakt de truc niet zo goed bij deze 
Die combi witte lume met vorm van de indexen van de Brashear editie vind ik ook wel geslaagd, dat zouden ze meer moeten doen!
Ja thanks! Ik wilde eigenlijk nog een jaar wachten, zodat ik hem kan kopen om mijn afstuderen te vieren, maar dat ga ik helaas niet volhouden… 
Ik zal hem kopen als een one watch collection voor de rest van mijn leven. Maar ja, dat is de bedoeling tenminste, wie weet hoe het gaat lopen. 
Dank dank.
De zenith is ook military issued geïnspireerd.
Op de Cairelli tipo cp 2.
Dit is de originele.
Soms, heel soms gloort er hoop. Dit is mooi!
Wat nu als hier niet het merk en het kroontje op hadden gestaan?
Hmm? 
Wat nu als mijn chick een snikkel zou hebben?
Dan had ik mij echt vies gevoeld.