Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Nee, enkel met sporten. Ik time eigenlijk nooit iets. Mijn espresso in de ochtend maar dan tel ik gewoon😇

1 like

21 likes

Wat een hard ding zeg :drooling_face: Instant op eenzame hoogte op de wish list. :trophy:

Zie hier ook eerste goede filmpje, ik denk overigens dat ik de pcl wellicht zou satineren. :speak_no_evil::hear_no_evil:

4 likes

100% eens! :+1:

Ook die gruwelijk mooie CP-2 van Brick hoort daarbij idd! :+1:

Maar die nieuwe release met de ceramic bezel…

Daar kan ik niet warm voor lopen. Dat heeft een merk als Zenith mjns inziens niet nodig. Zo’n glimmende ceramic bezel.

Maar als dit een model is waarmee ze kunnen cashen, en misschien wel ceramic Daytona fans om kunnen krijgen. Dan is dat lekker voor de inkomsten van Zenith. Zodat ze ook de echt mooie typische Zenith releases kunnen voortzetten. Zoals de CP-2 en de Chronomaster Revival. :+1:

2 likes

Ok. Het is een prachtig horloge.

Maar. Ik snap dus niet dat ze die zijkant van die kast wederom zo dik maken.

Kijk nou.

.

Hier zie je hoe ze het zouden kunnen doen zoals de laastst reedition die ze gemaakt hebben.

5 likes

Duidelijk afgekeken bij buurjongetje Rolex. Te veel weg van een Daytona. Erg jammer van Zenith.

Dit :point_up_2:

Denk dat ze stiekem in het voorraad gat springen van de Daytona.
Slim natuurlijk…!

3 likes

Te dik en te groot.
Jammer hoor Zenith… :wave:

2 likes
1 like

Ik zie het ook. Maar of het jammer is :sunglasses:

10 likes

Ik durf er bijna niet voor uit te komen maar ik ben het hier wel mee eens.

4 likes

Kom op metin, is toch een slechte kopie.
Zou het zelfde zijn als iemand die een Casio is een RO mod propt…!
O wacht… :wink: :rofl:

1 like

Waarom zitten er allemaal gaten in de clasp? Dit is onnodig. Vind hem op de rubberen band meer een eigen smoel hebben.

3 likes

Ze hebben zelfs de sluiting nagemaakt. Dat is niet best.

6 likes

Ik zou hem niet op staal nemen.

Waarom niet?.. Het is zo’n beetje de beste sluiting die er is. Niet vergeten dat Zenith hiermee iets maakt wat net zo goed is en wél beschikbaar is.

Ik dacht even dat sie zwarte en die witte met de datum op 16.30 uur de 38mm versie zou zijn.

Wat een dikke teleurstelling op de vroege morgen. :thinking:

Zo vind ik hem toch wel gaaf op staal.

7 likes

Ik weet niet zo goed wat de lug-to-lug is? Misschien draagt hij nog best goed ondanks zijn 41mm case.

1 like

Het is cheap scoren, heel cheap scoren.

Ik had liever iets meer creativiteit gezien ipv het 1 op 1 kopiëren van iets wat heel goed verkoopt.

2 likes