Check jouw Whatsapp kerel.
Heb jouw stairway to heaven door open gezet
Ich hätte sagen sollen: die Tür die zu den Himmel leitet
Ah ja. Dat is interessant.
Edit: ik dacht al dat ik dit had gelezen ergens en nu zie ik het ja. Als je het Vaucher 5401 kaliber kiest, is de enige bewerking door Laine zelf de rotor. Rest is dan stock. Wel erg mooi afgewerkt en stukje fraaier dan in mijn Hermès.
Heel erg mooi dit in 38mm inderdaad.
Grappig hoe standvastig jij weer bent
Glazen bol Al was het maar 4 maanden.
Ik moet ook maar eens aan de Zenith
Die nieuwe is echt
Ik dacht dat die Shadow de leukste was maar dit is nog van een andere planeet imo.
Tsja.
Toch maar alweer deze. Zalmroze dit keer met bloempatroon gravering. Ik vind m lekker al snap ik dat t niet ieders cup of tea is.
Mijn hemel ja, de witte
Wijzerplaat is mooi maar de afwerking laat heel veel te wensen over.
Kast, band en vooral de sluiting zijn sub-par volgens verschillende reviews. Ander groot bezwaar is de afwezigheid van micro adjustsments op de sluiting.
Ziet ie er leuk uit?? Heeft hij een leuke legacy ??? Allebeide ja, maar voor dat geld… i do not know
Welke reviews? Ding is splinternieuw en vandaag voorgesteld.
Mis ik iets ?? Deze is niet een paar weken oud ?
Vandaag gepresenteerd
Deze beauty kwam ik zojuist via Instagram tegen en staat te koop
Prijs op aanvraag maar een rondje internet leert mij dat deze aan mij voorbij gaat
Damn wat een gaaf horloge… beetje jammer dat ie 10-12K euro moet kosten…
Die Laine V38 is ook echt een fijne maat ( diameter 38 mm, lug width 20 mm, thickness 9mm. Lug tip to lug tip 45mm)
Ik wil deze nieuwe Reverso dusdanig graag dat ik hier graag dit jaar voor wil sparen. Ik vind dit echt een extreem mooi en interessant horloge met een leuk verhaal.

Heerlijk