In de ban van historisch grote horloges
Deze Omega Deville limited van 44mm met emaille wijzerplaat in rose goud
En als complete tegenhanger
Deze Omega Deville limited van 38,7mm met pippin wijzerplaat in wit goud
In de ban van historisch grote horloges
Deze Omega Deville limited van 44mm met emaille wijzerplaat in rose goud
En als complete tegenhanger
Deze Omega Deville limited van 38,7mm met pippin wijzerplaat in wit goud
Die onderste is gaaf. Iets zegt mij dat het een hot-seller is in Azië.
Ik krijg gemengde gevoelens maar hoe meer ik naar plaatjes kijk hoe meer mijn interesse wordt vergroot. Ik wil hem wel dragen vandaag en ik vind de 39mm een mooie maat (behalve op deze dunne polsen).
Mijn interesse is gewekt.
Die Day date is wel lelijk.
Monocontrol.
Ik dacht al: hé, een Junghans fan.
Het uurwerk is echt heel tof. Ik weet niet wat ik van de wijzerplaten vind. De Hentschel die @whisky laat zien is cleaner.
Ik krijg de indruk dat het horloge best groot draagt. Al op meerdere plaatjes gezien. Past naar mijn mening echt niet bij dit type ingetogen dresswatch.
MonoScope. De MonoControl heeft een datum op 6.
Ik ben geen fan van de Royal Oak maar de non off shore chrono op rubber vind ik echt schitterend
Ben alleen nog niet bereid om de Day Date de deur uit te doen en deze beauty aan te schaffen.
Han, deze serie limited Devilles is geïntroduceerd in 2004 geloof ik
De rose gouden big date is wellicht het mooist
Staat er 1 te koop in Duitsland voor 8K
Zo nog mooier zijn als de emaille wijzerplaat in een 38.7mm zou zitten
Ik zal eens op de website gaan loeren…
Ah, je zit bij de 44mm modellen te kijken. Ik houd me uitsluitend in het 42-40 mm deel van de website op. Vandaar. Maar een Hanhart, ik heb er ook zin in.
Cleaner idd. Maar daar ben ik niet naar op zoek. Dan had ik niet de VC moeten wegdoen.
Hentschel vind ik een kopie van IWC. Wel mooi. Niet heel speciaal. Te ingetogen naar mijn smaak. En te grote sub seconds.
Ik vind het formaat wel mooi staan. Het is een half ingetogen dresser die net zo groot is als een lange 1 en deze Patek.
Ik vind het formaat op mijn pols wel mooi denk ik. De hubnail in rose goud vind ik echt de wauwfactor hebben die ik in een horloge zoek in deze prijsklasseHuh? Bedoel je dat dit specifieke model wat wegheeft van een Portugieser? Grappig, zo heb ik het nog nooit gezien. Ik moet wel zeggen dat de H2 voor mij de mooiste Hentschel is. Die komt er nog wel een keer.
EDIT: plaatje erbij.
De portugieser handwound
Er werd door whisky een plaatje getoond van de H1
Dit is echt wel heel lekker hoor
Neen
Neen
De mooiste wijzerplaat voor de platina.
Als ik het ooit ga doen dan zeker met de plaat. Denk dat ik snel de fluted ga missen.
Ik vind t prijs verschil tussen de h1 en 2 best wel fors eerlijk gezegd