Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Dat is het zeker. Ik begrijp alleen even niet wat je daarmee wilt zeggen.

Tja, als je iets met Breguet numerals wilt is de Laine wel wat… Of je moet kijken of Breguet niks heeft.

Ik vind de 35,5mm Breguet classic met sector dial een mooi ingetogen alternatief. Of de iets grotere met off center kleine seconde.

Top 5 vandaag :sunglasses:

1. image

2. image

3. image

Bonus:

14 likes

Iedere keer als ik Beckham met een Tudor zie denk ik dat “Born to dare” als commerciële slogan gewoon een slecht idee is.

Sinds gisteren schiet me de totale anti-climax van die middle of the road release van een zwarte BB me door de kop.

Nog nooit was “Born to dare” zo ironisch.

Jammer, want dit horloge is wel cool. Die Nomos, Cartier en Rolex ook.

3 likes

13 likes

6 likes

15 likes

Mooie keuze en je hebt geluk! Er staat eentje zo goed als nieuw in het blauwe gedeelte :innocent:

1 like

Berkje:

al dan niet op leder

16 likes

Bij de AD €14k
Maar op Chrono niet onder de €20k te vinden :rage: be

Die AD’s zijn volgens mij gewoon boeven.
Verkopen ze gelijk door aan maatjes die ze dan gelijk op Chrono zetten voor 150% van de AD prijs. En dan delen ze daarna de winst. :monkey:

1 like

Zeer mooi

Maar nog steeds geen fijnafstelling te vinden op de Grand Seiko… en dat voor de prijs …

2 likes

Seiko 6119-8490, december 1971
Aparte dial, maar de gele wijzer maakt hem speciaal. Tenminste, dat vind ik dan hè :ok_hand::blush:

11 likes

Ik heb nog nooit een Hentschel gepast maar ik ga me afvragen wat die 3k meerprijs rechtvaardigt. Mja de h1 chronometer heeft wel ‘goldchatons’ en die kosten een paar honderd ekki per stuk x een aantal keer. En true op de plaatjes vind ik de h1 mooier tov de h2

Aus Holland. Die kleine

9 likes

Ah, zo bedoel je. Ik kan dat prijsverschil ook niet helemaal plaatsen. Maar goed, ik heb alleen de H2 gepast en vind die mooier dan de H1, dus ik heb gelukkig een goedkope smaak. :wink:

1 like

Nice. Ik weet niet wat ik van de schroefjes moet vinden aan de voorkant. Maar dat betekend dat je je bij hun zelf bent geweest??? Dacht dat Hentschel geen ads heeft? Heb je met Andreas zelf om tafel gezeten of? Was de sfeer echt zo relexed als de yt filmpjes doen geloven?

Wat heeft je doen tegenhouden er een te kopen? Mag ook per pb uiteraard.

1 like

De Casio AE1200

7 likes

7 likes

Nee, ik mocht hem passen van een andere horlogeliefhebber, dus helaas niet bij Hentschel geweest. Wat me tegenhield was de eigenaar van het horloge; die was er nogal aan gehecht. :wink:

1 like

De nieuwe 36mm variant voor mij, svp!

10 likes