Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Schitterend

1 like

Ik zit helaas heel erg in ‘doe me maar een kleiner merk’ fase.

Zoveel keuzes en door COVID nog niks gepast. Voor deze te passen word t n 3 dagen trip naar Zwitserland. :laughing:

1 like

Ik vind m zo mooi met de witte wijzerplaat

1 like

18 likes

Die fase zit ik ook, de hele wereld is aan het Rolex hypen.

En toch, als ik de blauwe Sky-Dweller omdoe, is het wel een heel mooi horloge hoor :sunglasses:

1 like

De enigste twee Rolexen die me momenteel nog iets interesseren zijn een op waar ik voor de op lijst sta maar ik niet verwacht dat ik die binnen nu en een jaar ga krijgen aka aanbetaling terug en een z blue Milgauss. Maar goed principieel heb ik geen zin in whatever spelletje of premium. Dan maar niet. Genoeg andere merken cq ads die wel normaal kunnen doen.

En daarnaast zijn er nog maar een handje vol horloges van de bekende merken in de wat duurdere categorie. Laten we zeggen va een 7k list.

Ja ok heb ook nog wat ‘goedkopere’ in t vizier.

Maar afgezien daarvan. Alleen maar kleinere merken. :smiley:

1 like

Eens. T lijkt wel of die wijzerplaat iets mops heeft met diverse foto’s

afbeelding

4 likes

Zit er aan te denken om deze iconische field watch weer terug te laten keren in de collectie…

3 likes

Je hebt teveel praatjes. Doe dan.

1 like

Zo vind ik de zwarte kast best wel gaaf!

1 like

Die jump hour icm de moon phase is geweldig, wat strak.

Ik wil vandaag mijn favoriete jump hour wel dragen.

8 likes

Hey, gaaf hoekig ding :+1:

1 like

Ik heb nog wat gavers incoming maar dat zien jullie tzt wel :ok_man:

De nieuwe automatische Cartier Tank Must de Cartier (nieuwe lijn ter opvolging van de Tank Solo lijn).

Effect/patroon op de dial is nieuw tov de solo en mijns inziens erg geslaagd…

4 likes

Die close-up moet je niet te lang naar staren :sweat_smile:. Maar hij is wel mooi!

3 likes

want dan lijkt het net alsof de datum, die ze van mij nooit er op hadden moeten zetten, niet in het midden staat :thinking:

4 likes

Kleur ben ik nog niet helemaal uit … maar als de gelegenheid daar is denk ik niet dat een punt zal zijn.

10 likes

Ik was wat afgeleid door het trippy patroontje op de dial, maar nu je het zegt…

@royke74 & @MotoSkooly : accepteren jullie ook nieren? Zo ja, kom ik morgen langs hoor :smiley:

https://www.q-watches.com/product/breitling-superocean-heritage-57-limited-edition-ii

6 likes

Je hebt in ieder geval een goede smaak. Je hebt al een top Onda Azzuro dus dat zit wel snor met jou :sunglasses::ok_hand:

2 likes