Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Ja, dat dan weer wel :+1:
Echt wel gave klokjes hoor! Gek dat je dat eigenlijk niet meer ziet. Of ik hoor bij een van de weinigen die dit wel mooi vindt, natuurlijk :joy:

Als je van bijzondere horloges houdt is het cool. Maar veel mensen zijn denk ik toch wat conservatiever. :innocent:

1 like

Bron: WatchExchange

11 likes

Helaas geen fijn afstelling.En als ik bruce williams mag geloven is t geen 100% manufacture…. En dat voor een 19k…

1 like

Ik hou t toch maar weer bij een klein merk. Vandaag naar Oostenrijk. Alleen jammer dat sinds enige tijd er geen prijzen meer op de site staan. Dacht paar jaar geleden wel nog? Kan me vergissen.

10 likes

Die vertelt geen onzin over horloges

Maar ja, gaat er nooit komen, 44mm :roll_eyes:, 42 is vaak al (te) groot :disappointed_relieved:

5 likes

Nog steeds…moeilijk te vinden…

8 likes

Deze maar weer eens. Het blijft een beetje een droom, en - voor een complexe F.P. Journe - ook nog eens relatief betaalbaar. Vind deze eerste versie, in rosé goud en in 40mm (42mm bestaat ook) veel mooier dan de nieuwere.

7 likes

Ja wat niet :rofl::rofl::rofl:

Zou deze wel willen omslingeren :ok_hand:

7 likes

Gewoon eens een keertje proberen. :see_no_evil:

3 likes

Pfff niet te betalen

1 like

Klopt 🤷🏻

Daarom ‘willen’ dragen :joy::+1:

Bezel vind ik verschikkelijk. De wijzerplaat is met zichzelf ruzie aan het maken :confounded:

Daarna snel vergeten aub

Nog nooit zo’n erge craving gehad voor een horloge. Moet wel een keer komen,.morgen even weer wat ADs bellen.

6 likes

10 likes

Om te proeven of dit de perfecte dresser voor mij is:

Foto: website Pequignet.

6 likes

12 likes

Deze Seiko, er zijn er maar 2000 van en ik zie dat de prijzen ook fiks beginnen te worden :see_no_evil:

11 likes