Erg fraai.
Echt een aanrader. Ik vind het echt de perfecte duiker.
Volgens mij heeft niemand op t forum hem. Het is echt een icoon, maar ik zie hem zelfs niet in de EU te koop
Dan is er dus hoop dat er ooit een x eentje in het “blauw” verschijnt!
Ik heb er inderdaad een. Die blauwe sla043 is ook wel erg lekker vind ik.
Die blauwe is ook tof, maar dit (de SLA017) is wel de originele hoor
Zeker. Wat je het beste kunt doen is @ruud elke week een berichtje sturen met de vraag of hij hem al wil verkopen. Dan voorkom je ook dat je net naast het net vist als hij eindelijk wél in het blauwe deel verschijnt.
True. Sla017 is origineel… maar misschien vind ik de blauwe nog wel mooier. Is echt een mooie kleur blauw.
Hij ligt nu alweer 3 weken in de kluis.
Ik zie de jouwe ook niet vaak voorbij komen trouwens…
En die van Denvro wist ik niet eens.
Nee klopt, maar dat komt meer doordat ik niet elke dag meer plaatjes in WDWV post. Maar ik draag hem geregeld.
Ik tot de kluis ook. Wilde m niet in huis hebben terwijl we huis wilden verkopen… en allerlei mensen langskwamen voor de kijkdagen en andere verhuisgerelateerde onzin.

Ruud:
Hij ligt nu alweer 3 weken in de kluis.
Zie je wel. Geen polstijd.
@Tijner open doel dit, aan jou om hem in te tikken.
Inderdaad, veel mooier die blauwe! Daar moet je voor gaan. Dan kan die SLA017 mooi door naar een andere liefhebber!
Tof dat er toch 3 zijn, ik wist niet dat jullie er allebei één hadden @flowert / @Ruud

Maar ik draag hem geregeld
#metoo
Dus dan lijkt het me toch het best dat @Ruud die van hem aan @Tijner verkoopt
Ik denk dat @tijner met een heel goed bod moet komen dan.
Ben er inmiddels toch ook wel aan gehecht geraakt.
Ori strap vond ik wel echt niets.
Fijn te horen dat hij jullie zo goed bevalt. Ik zal mijn spaarvarken spekken voor het geval jullie m zat geraken
Lijkt wel een dashboard teller zo