Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Erg fraai.

1 like

Echt een aanrader. Ik vind het echt de perfecte duiker. :+1:

Volgens mij heeft niemand op t forum hem. Het is echt een icoon, maar ik zie hem zelfs niet in de EU te koop :rofl::rofl:

1 like

@denvro en @Ruud hebben hem ook dacht ik, dus dat zijn er zo al drie.

10 likes

Dan is er dus hoop dat er ooit een x eentje in het “blauw” verschijnt!

2 likes

Ik heb er inderdaad een. Die blauwe sla043 is ook wel erg lekker vind ik.

Die blauwe is ook tof, maar dit (de SLA017) is wel de originele hoor :ok_hand::ok_hand:

1 like

Zeker. Wat je het beste kunt doen is @ruud elke week een berichtje sturen met de vraag of hij hem al wil verkopen. Dan voorkom je ook dat je net naast het net vist als hij eindelijk wél in het blauwe deel verschijnt. :+1:

3 likes

True. Sla017 is origineel… maar misschien vind ik de blauwe nog wel mooier. Is echt een mooie kleur blauw.

:rofl:

Hij ligt nu alweer 3 weken in de kluis.

2 likes

Zie je wel. Geen polstijd.
@Tijner open doel dit, aan jou om hem in te tikken.

1 like

Ik zie de jouwe ook niet vaak voorbij komen trouwens…

En die van Denvro wist ik niet eens.

2 likes

Nee klopt, maar dat komt meer doordat ik niet elke dag meer plaatjes in WDWV post. Maar ik draag hem geregeld.

1 like

Ik tot de kluis ook. Wilde m niet in huis hebben terwijl we huis wilden verkopen… en allerlei mensen langskwamen voor de kijkdagen en andere verhuisgerelateerde onzin.

1 like

Inderdaad, veel mooier die blauwe! Daar moet je voor gaan. Dan kan die SLA017 mooi door naar een andere liefhebber!

Tof dat er toch 3 zijn, ik wist niet dat jullie er allebei één hadden @flowert / @Ruud :ok_hand::ok_hand:

3 likes

:point_up_2: #metoo

Dus dan lijkt het me toch het best dat @Ruud die van hem aan @Tijner verkoopt :upside_down_face:

11 likes

Ik denk dat @tijner met een heel goed bod moet komen dan. :rofl:

Ben er inmiddels toch ook wel aan gehecht geraakt.

Ori strap vond ik wel echt niets.

9 likes

8 likes

Fijn te horen dat hij jullie zo goed bevalt. Ik zal mijn spaarvarken :pig: spekken voor het geval jullie m zat geraken :yum:

3 likes

Dit is toch ook wel heel fraai.

12 likes

Lijkt wel een dashboard teller zo :+1: