Breitling Premier B15 Duograph 42
Bron: Breitling
Hier zou ik m’n Daytona misschien wel voor opofferen. Wat een schitterend horloge.
Bron: Deployant
Bron: Breitling
Hier zou ik m’n Daytona misschien wel voor opofferen. Wat een schitterend horloge.
Bron: Deployant
Voor de prijs van de Daytona koop je er twee. Hou je nog wat over voor iets anders leuks
Sorry, ik vind Breitling zeker mooie horloges maken, maar toch een beetje vloeken in de kerk
1 voordeel…je kan er wel makkelijk mee over straat
Vloeken in de kerk? Waarom?
Zijn net auto’s. Je bent de winkel nog niet uit of ze zijn al een stuk minder waard. Natuurlijk moet je daar niet alleen naar kijken en kopen wat je mooi vindt. Maar als ik al wil afschrijven, dan hou ik het wel bij mn auto
Als je zo denkt, dan is je keuze beperkt tot Rolex, Patek Philippe en Audemars Piguet. Vrijwel alle andere merken vallen dan af.
Snap wat je bedoeld, maar toch werkt het zo. Fiat Panda rijdt ook prima, maar doe mij toch maar een Mercedes
Ja hoor, want een Rolex is natuurlijk het enige goede horloge hè…
Nope
Dat snap ik wel!
Me too. Gewoon eens een mooie Breitling ipv zo’n glimmerding.
Als je voorkeur naar een ander merk uit gaat wil dat niet meteen zeggen dat de rest dan slecht is. Ik durf bvb zelfs te beweren dat Omega nog beter is dan Rolex. Toch heb ik ook die niet in mn collectie
Geef mij die in het rose goud met zwarte plaat maar!
Alhoewel, met het zonnetje zou de groene er ook mee door kunnen. Bespaart me nog een mooie euro ook
Mooier is er niet.
Zou deze wel.willen dragen. Maar dan moet ik de band weer wisselen, geen zin in vandaag.
En veel te warm aankomende week voor leer
Als jij een Omega, Tudor, Zenith etc. gebruikt koopt (en dan een beetje een gangbaar model) dan hoef je daar ook niet of weinig op af te schrijven. Kijk maar eens terug wat Seamasters en Speedmasters en Zenith Chronomasters 3 jaar terug deden en nu.
Dat is fijn want er is veel meer gaafs dan het prima maar overhypte Rolex.
Zie mijn post hieronder !