Dat ben ik helemaal met je eens en hoef je mij niet uit te leggen. Ik loop lang genoeg mee in deze wereld.
Ging meer om de opmerking van @Jurtz, dat hij zijn Daytona (bij wijze van waarschijnlijk) in zou willen leveren voor de Breitling Premier B15 Duograph 42.
Ik zweer zelf niet bij Rolex en je zal mij ook niet horen zeggen dat Rolex het beste merk is wat er bestaat. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Ieder zn ding zeg ik altijd maar. Waar een mens zich al druk om kan maken
P.s,
Rolex is gewoon een patser merk. Mercedes is dat ook voor velen. Iedereen moet lekker doen wat hij of zij wil en mag daar iets van vinden
Ooh, ja. Wat ik al zei…ook Breitling maakt mooie horloges. Dat was het punt ook niet.
Het is maar net hoe je iets wilt lezen. Ging er om dat jij je Daytona wel in zou willen leveren voor een klok die de helft minder waard is. Dat is toch geen vergelijk en je zou dan wel gek zijn toch?
Als jij Mercedes rijdt ga je die toch ook niet ruilen tegen een Panda.
Daar reageerde ik gekscherend op. Mensen maken alles meteen zo zwaar.
En ja, het is nou eenmaal een feit dat Breitling nog altijd met een flinke korting te verkrijgen is. Heerlijk toch, als dat is wat je wilt. Op Rolex moet je geld toe geven.
Fijne zondag allemaal en alvast een prettige wedstrijd vanavond!
Niemand doet hier moeilijk. Als je iets onzinnigs of onduidelijks zegt, dan vragen mensen wat je nu precies bedoelt. Je hebt het over Panda’s versus Mercedessen.
Helemaal top Henman. Die dial op zich is al een hele belevenis irl. En ja, de witte kleur van het Platinum is waanzinnig. Niet te vergelijken met het witgoud van mn sub.