Ik ga toch niet m’n Daytona één op één ruilen met een Breitling van minder dan de helft van de waarde?
Nee, dat begrijp ik nog wel. Daarom zei ik al…dan heb je nog wat over voor iets anders leuks toch?
Maar sowieso je Daytona weg doen om geld vrij te maken voor een Breitling zou ik niet doen. Krijg je spijt van. Maar dat is mijn visie op hoe ik er naar kijk. De Breitling is leuk voor er naast. Lekker houden die Daytona.
Doordat je zoveel op horloges zoekt wordt je op Facebook tegenwoordig ook dood gegooid met van alles en nog wat … 99% vind ik niets, maar dit design kan ik dan wel pruimen
Beetje Tag Monaco achtig
Bastaard van een Monaco en glashutte 70ties
Deze vind ik serieus bal
Check de cijfers in deze, zijn allemaal gehalveerd. Waarom niet de cijfers iets kleiner en heel houden . Had echt een prachtig horloge kunnen zijn 🤷🏻
Ziet er niet uit inderdaad. Gewoon een lelijk ding
Dat had van mij ook niet gehoeven. Maar vind hem op eerste blik wel leuk.
Ik weet het, maar ik heb geen keus
Het zijn de mensen zelf die patsen, een merk kan niet patsen 🤷🏻
Dat geldt niet alleen voor de patsers ook de zogeheten haters doen mee aan stemmingmakerij, niet patsend weliswaar maar wel op een andere manier.
Iedereen zou lekker moeten kopen en dragen wat men tof vindt.
Maar vanavond gaan we winnen .
Oranje boven
Dat wel maar meer ook niet.
Mij zou het na een paar keer dragen enorm irriteren in ieder geval 🤷🏻
Ik nam het woord zelf maar in de mond, voor het geval dat .
Jij ook een fijne wedstrijd! Neem er lekker een Highland-park bij. Ik zeg alvast…proost!
Gaat goed komen
Ben nooit een Breitling fan geweest, maar deze is wel erg fraai.
Heel mooi.
Fantastisch horloge
Jij hebt geen kluis begrijp ik? Of wissel je nooit en draag je ze allemaal te gelijk?