Dit is een zomerhorloge bij uitstek!
Ik zou hem graag verwelkomen
Een deel van de collectie saneren. Dat heet twee of drie eruit.
En dan wellicht voor een knaller gaan.
Of zelfde plan en dan er twee voor terug kopen.
Een erbij ondanks de twijfel van wat bruce Williams zegt
Twee of drie eruit en twee erin
Of
En
Doe mij deze maar een dagje. De Moser Venturer Vantablack Black Hands. 39mm in witgoud. De wijzerplaat is zó ontzettend zwart (Google maar eens een filmpje over vantablack) dat de zwarte wijzers prima te zien zijn.
Die Minaise vind ik niet geweldig, maar die andere drie…
Vooral de Czapek.
Ik wil 1 ‘grote’ aankoop doen per jaar (tenzij ik de ‘grote’ aankoop van dat jaar van de hand heb gedaan) en een zenith el primero voor volgend jaar zou wel een kicken aankoop zijn. Daarnaast zou ik nog een Tissot en een oris willen proberen. Voeg daar ook een Maurice LaCroix toe, zag net een bizar mooi chronograph.
Thanks.
Tsja. De Hentschel is in dresserland een veilige keuze. Minase vind ik op plaatjes mooi.
Morgen kan de keuze zomaar anders zijn.
Maar ik overweeg serieus t enigste kroontje in mijn collectie eruit te gooien al vind ik de dj best moeilijk te vervangen als die eruit gaat
Maar draag je de Datejust vaak?
Met lange mouwen en niet glad weer in de winter. Heerlijk. Mooie combi tussen Dress en sportief. Wellicht onovertroffen in die combi. 36 mm mooie maat.
Echter zodra t weer warmer word aka korte mouwen. Njet. Echt zelden. Te flashy. Te bling. Dus maw die ligt no Joke zowat t halve jaar opgeborgen mits ik t huis niet uit hoef.
Mja ik vraag me af wat leuker is dan een dj met de combi tussen dress en sporty?
Aangezien mijn nieuwe Doxa me eigenlijk wel positief verrast wil ik deze wel eens een dagje proberen:
Een daydate
Hier wordt ik duizelig van
Tsja in die prijsklasse alhoewel geen sportswatch maar pure dresser zou ik veel eerder gaan voor een Lange maanfase, gaat me meer om iets in de prijsklasse van de dj, had ik er mss bij moeten zeggen
Die Minase is wel erg gaaf!
Ikke ook niet meer. Daarom 1 horloge. Schijtziek van dat op en neer rijden.
Ik heb rust nu
Vergeet niet dat er hier waarschijnlijk ook mensen mee lezen die wat minder goede bedoelingen hebben.
Dat op en neer rijden is minder, zeker wanneer je ff snel wat anders wilt pakken. Maar de buiten kluis voelt voor mij toch veiliger
Daarom ook nog maar 1 horloge.