Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Ik verkies die bronzen BB over je Sub. Echt cool, ik wil hem.

4 likes

En nog 4 ruggen over om uit te geven aan bier.
Beter wordt het niet.

6 likes

Even naar de boutique in Duitsland broez’n. Is vanaf Twente niet zo voor toch? :blush:

1 like

Zou ik wel een dagje willen dragen terwijl ik in een mooie C8 rond tour :sunglasses:

6 likes

15 likes

16 likes

4 likes

Onderstaande zou ik echt niet verschrikkelijk vinden om een dagje (of langer) te dragen :hugs:
Ik weet niet of dit topic om haalbare “om de pols wensen” gaat, maar de Nautilus staat al jaren op mijn kwijllijstje :+1:

6 likes

Dit is de vrouwen versie van de Nautilus. Die wil je niet.

2 likes

No shit.
Duidelijk niet gewend aan vrouwen op HF :rofl:

4 likes

Yep, voor mij als vrouw met nogal smalle polsjes is de maat van het damesmodel al een beetje aan de maat (35,2 mm.) verwacht ik. De herenversie is 40 mm. Opgave door Patek schuin gemeten van 10 naar 4 uur.
Gezien de prijs en mijn budget zal de maat niet eens het probleem zijn :see_no_evil:

3 likes

:innocent::sweat_smile:

image

Had graag deze weer werkend gehad. Ligt kapot in de la. Zonne collector gebroken…. Dus laad de batterij niet meer op. Dat is mijn eigen analyse althans.

Gekocht via mp…. Hopelijk kan ik een donor vinden of dat ene onderdeel. Tot nu toe ligt hij in de la, prio ligt bij andere projecten

1 like

Voor vandaag de Omega Aqua Terra

26 likes

Zie blauwe deel :innocent::innocent::innocent:

1 like

Deze graag

2 likes

blijft een heel mooi klokkie :yum::+1::+1:

9 likes

Geef mij deze maar weer dit weekend! Echt een Japanse kast, niet teveel bling voor een GS en no date :sunglasses:

23 likes