Gemodificeerd
Edit; Ja hé, nu heb je een ander plaatje
Yes. Per ongeluk de date geplaatst. Vind de no date rustiger.
Ik zou m dan sowieso wel op staal willen passen. Ik wil niet weten wat de bracelet los kost. Denk dat ik van de rubberen band al ga schrikken
De rubber band is € 245,00 Een losse stalen band zal, gelet op adviesprijzen tussen op staal en leer, een kleine € 1000,00 bedragen verwacht ik
Valt me nog ‘redelijk’ mee. Dacht een beetje al la Omega qua prijs voor rubber
Zonder te passen en tot een 8k zou t mij gaan in grote merken land momenteel gaan tussen een Zenith Defy, Jlc Polaris en een iwc portugieser 40 mm. Doen we daar een 2k bij mag door toch nog een BP fiftyfifty Fathoms bij en een GO seaq….
Eerst oa de Polaris maar eens passen en een klein merk passen. Mocht t bevallen gaat een kroontje exit…
Kroontje eruit en 2 van deze 3 kiezen en klaar is kees…zijn alledrie top manufactuur uurwerken….
Eensch. Maar zonder te passen…
Momenteel is t nog zo dat ik ervan uit ga dat ik van een klein merk geen korting ga krijgen. En op een groter merk hopelijk minimaal 10-15%
En zo staat t ook voor mij zonder te passen that is. Een groter merk erbij en een kleiner merk erbij. Kroontje eruit en wss nog minimaal 1 andere. Mits de klik er is met klein en of groot merk.
Ja en op staal 2 kisch duurder dan de Polaris. En dan hebben we t maar niet over de Defy… allen op bracelet…
Geen haast… eerst lekker passen en zoeken; de weg er naar toe is het mooist! Het bezit is uiteindelijk vaak het einde van het vermaak
Nee hoor. Einde van t vermaak is op een twee na alles raus en een Lange saxonia maanfase kopen. Klaar. Doei. Voor mij dan. Dat is plan c als ik dat over mij hart kan krijgen
Ben je de Polaris nu al zat? Dibs?
Alle gekheid op een stokje. Is de bracelet van een seaq echt zoveel beter voor 2 k meer dan een Polaris? Ja ok er is natuurlijk veel meer dan de bracelet. Maar in zijn geheel. Is een seaq echt 2 k beter dan een Polaris? Bracelet van de defy moet ook heel goed zijn met als min puntje geen enkele easy link achtig iets. Wat de seaq en de Polaris dan wel weer hebben.
Lastige discussie… ik vindt als je het er voor hebt en je vindt iets mooi; Doen
Ja ach eerst maar eea eens om de pols gaan slingeren.
En dat zeg je tegen iemand die in grote merken land alsmede in klein merken land zowat een dozijn ( nog eens) te passen heeft