Echt mooi deze. Veel mooier dan de blauwe ook.
Met jouw aanloop en lijst van kandidaten, word ik toch wel erg nieuwsgierig wat het uiteindelijk allemaal gaat worden. Die JLC is fraai en clean!
Alos het tussen die twee gaat direct door naar de Defy….hoewel ik de Polaris mooi vind wint in dit geval de Zenith met afstand….
Die vind ik ook mooi hoor, maar deze wint inderdaad
mijn tip: bekijk hem eerst in het echt.
Hij is niet ‘in your face’ of superimponerend met shiny details.
De kleur wijzerplaat is in vol licht 'lichter’dan dat ie werkelijk is, komt denk ik door het glas erboven want onder rechte hoek zijn bezel en wijzerplaat van gelijke kleur.
Pas na een tijdje begint duidelijk te worden waar de kracht ligt van deze onopvallende maar karakteristieke Tudorvariant. Die zilverkleur van kast en gesp is in real life is goed te zien: overwegend gelig/zilverachtige glans, het gewicht is speurbaar meer (heb onthouden dat dat zo’n 30 gram scheelt.
Ik heb hem nu 2 dagen, en ik heb hem 2 weken geleden voor het eerst bekeken en om de pols gehad.
Tot nu toe heb ik het bergens mee kunnen vergelijken: het voelt speciaal, het weegt speciaal, en het is zo beschaafd, met zoveel mooie (bijna onopvallende) details.
Ik schreef het al ergens anders op het forum: deze kruipt onder de huid, en pakt je bij de lurven.
En dat bevalt mij goed
Fotootje erbij
Binnenkort maar (veel) passen in t buitenland. Mits Corona t nog toelaat tzt
ik zou m’n ouwe Ploprof wel weer een keertje een dagje willen dragen … kijken of hij weer zou vertrekken
Fraaie details op de wijzerplaat
Prachtige aanwinst blijft dit toch
Die is altijd lang, heel erg lang bij @whisky, maar resulteert dan wel in iets heel moois.
@whisky: Van jouw lijst zou ik zeker voor de Polaris date gaan. Op rubber is die wat mij betreft geweldig en bijna altijd draagbaar.