Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

23 likes

Beetje gekke chrono vandaag. Nette maat van 39.5 mm. Moet zeggen dat ik de afgekapte cijfers wel een beetje mis :laughing:

1 like

Dit is toch nog wel een natte droom hoor. Deze LX is alles wat mooi is aan alle Seiko’s in één enkel uurwerk.

img01

8 likes

Vet! Welke referentie is dat?

cartier santos dumont 90th anniversary. ref 1575/1
platinum, limited edition en net zo zeldzaam als goede vegetarische erwtensoep

4 likes

Ik was er al bang voor. Die wijzers zijn geweldig.

1 like

Op afbeeldingen vind ik deze combi ook heul mooi. En ik heb ik geen zwarte wijzerplaat meer :fearful:

8 likes

Hij is wel prachtig. Maar als je een collectie hebt van horloges die je allemaal mooi vindt, is het inderdaad lastig om wat te offeren.

1 like

Thanks. Elke keer als ik denk ik ga wat offeren en ik draag t. Denk ik waarom weg doen.

Liefde voor de sbgw253 laait weer op de laatste dagen. Ben eigenlijk helemaal klaar met Rolex maar de dj mits ik lange mouwen draag is toch wel een mooie combi tussen dress en sportief. En de Zep…. Tsja kan me geen mooiere chrono voorstellen tot n 10k. Next in chrono land is een lange… tsja…

Dat heet heb nog een plek zonder wat te offeren. Momenteel gaat dat, zonder er ooit een gepast te hebben tussen een Hentschel h1 want elegant of een h2, goedkoper en nautischer en een Polaris no date. Vind ik op foto’s en plaatjes rustiger en iets moois erbij voor de dailys. Want staal (met dubbel easy links achtig iets) en of lume………

1 like

Huh? Vind je de DJ alleen mooi met lange mouwen?

3 likes

Gewoon een Lange kopen en niet mouwen.

:face_with_hand_over_mouth:

7 likes

10 likes

Als jij deze vandaag draagt, wil ik hem morgen wel een dagje dragen :heart_eyes:

1 like

Vandaag deze gezien om de pols van een (vrouwelijke) klant. Heel mooi en totaal niet ‘in your face’

11 likes

Nee dat niet. Maar hij valt errug op. Beetje teveel…… Heb t helaas al vaker meegemaakt dat mensen zitten te ‘loeren’. Je snapt vast wat ik bedoel…. Helaas.

1 like

Hahaha.

Heb je wat gemist Ronald???

Ow wacht je wilt gewoon dat ik ook nog voor de maanfase ga naast de saxonia thin? :wink: :upside_down_face:

Zeker. Dat vind ik ook niks.

1 like

Ja, deze kan mij wel krijgen

10 likes

Ik zou deze wel een dag willen proberen, al is het alleen maar omdat @Henk de wijzerplaat van een mogelijke volgende aankoop (not) heeft ontworpen :pray:

De SATek Philippe

12 likes

Dan toch liever het origineel :joy::joy:

17 likes