Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Vandaag voor mij het summum van hype om de pols. De Chronomètre Bleu van F.P. Journe, maar dan in dé trendkleur van 2021.

10 likes

Deze begint te knagen … lange tijd niks meer gekocht … zou dit hem worden?

21 likes

Ik heb hem afgelopen vrijdag bij de AD even om gehad. Erg mooi irl… en goed verkrijgbaar, ook niet onbelangrijk . :sweat_smile::ok_hand:
Wat me trouwens opviel was dat hij totaal niet zwaar is, lijkt bijna titanium. Heel prettig op de pols :sunglasses::+1:

2 likes

Goed te horen!! Zag dat die bij Ace nml pas in Augustus er was (al is dat ook niet ver weg natuurlijk)

1 like

Wauw. Die is echt ultiem.

Hij is waanzinnig mooi.
Waar ik alleen moeite mee heb, is het bedrag dat ze vragen voor een horloge op een “simpele” strap.
Ergens gaat dat niet goed in mijn hoofd.

1 like

Kijkende naar de hoeveelheid plezier die je haalt uit het aan laten passen van model namen met ‘sat’ er in rijst bij mij de volgende vraag:
Laat jij je thuis al ‘lieve sat’ ipv schat noemen? Of op je werk ‘satlega’ ipv collega?

2 likes

Hoe noem jij je pielemuisje?

1 like

Je kunt hem ook op leer kopen. Ik ken een heleboel veel duurdere horloges die alleen op leer geleverd worden :wink:

3 likes

De strap heb ik geen moeite mee. Nato’s, rubber, leer, zoveel mogelijkheden en maakt het vaak wat speelser dan alleen op staal. De prijs is natuurlijk wat meer door het gebruikte material van de kast, 925 Sterling Silver. Best uniek voor een duiker!

(De brushed kast spreekt mij persoonlijk ook erg aan!)

2 likes

Eerst mijn Speedmaster Rising Sun verkocht hebben, en dan toch deze? :thinking:

20 likes

Dat zou een mooie aanwinst zijn Sven. :ok_hand:

1 like

Toppper :ok_hand:t2:

Heb hem gisteren omgehad en de kleur vind ik echt helemaal geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Schaap & Citroen?

1 like

Tikkeltje klassiek, maar wel heel gaaf:

8 likes

Yep S&C in Den Bosch, vraag maar naar Remi dan komt het goed :+1:t2:

Yep… Den Bosch. Weet niet of hij er nog is momenteel.
Ahh @Number4 heeft het al opgepakt zie ik :sweat_smile:

2 likes

4 likes

Hier hetzelfde, ik zit er steeds vaker naar te kijken! Prachtig, maar zilver… Ik hou er wel van mijn duikers zorgeloos te dragen.

Maar nogmaals: fantastisch. Mooie maat, uurwerk, mooi in balans, no date :ok_hand:

gr, HJR

1 like

Vandaag Sinn in deze

7 likes