Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Brrr.

1 like

Raak er steeds meer gecharmeerd van

afbeelding

8 likes

:rofl::rofl:

1 like

Ik blijf de Sixty-Five 40 mm super gaaf vinden, deze moet er dan ook nog eens gaan komen.

(Foto: Hodinkee)

10 likes

blijft de mooiste seamaster van dit moment :yum::+1:

17 likes

Over 6 maanden dit horloge. :ok_hand:
126610LN

17 likes

Doet u mij deze maar

Wel de rekening naar de buurman sturen graag :sweat_smile:

16 likes

Ben afgelopen week bij Jaeger LeCoultre dealer geweest en men vertelde dat de groene al niet meer verkrijgbaar is, de blauwe sporadisch. De bordeauxrode is nog wel verkrijgbaar.

1 like

Die rode ziet er ook sexy uit :ok_hand:

1 like

Man man man, stoor je je nu aan onschuldig tijdverdrijf?

Ach whatever. Hoe ik me thuis laat noemen is prive en als ik dat wil delen ben jij de eerste die het hoort, beloofd.

Volgens mij hebben we niet samen in dienst gezeten en gaat het je geen balzak aan hoe ik mijn pielemuisje noem.

Wat een geleuter.

En door :v:

4 likes

Heb je het toch verklapt.

9 likes

:+1:

1 like

Sorry. Ik wist niet dat je boos werd. Grapje dan om het goed te maken:

Satverdamme, het ziet er naar uit dat ik mijn festival SATerday wel kan vergeten. Satverdeflap, daar word ik droevig van…

2 likes

Is dit SATire?

5 likes

Nee natuurlijk ben ik niet boos :+1:. Hoe kan ik nou boos op jou worden, zo’n lieve vent 🤷🏻

1 like

Toch niet zo maar een strap😉

Hulde hoe jij met een opmerking omgaat die niet geheel naar jouw wens is/kritiek bevat :+1:
Al vaker boze reacties van je gezien als iemand je wijst op je smetteloze horloges. Vervelend voor je dat je (ook) online die drang voelt.

En aangezien je het vraagt: Ik stoor me er niet meer of minder aan dan aan die ene persoon in een gezelschap die ooit 1 keer een grappige opmerking/grapje heeft gemaakt en deze tot in den treure blijft herhalen.
Mag jij voor jezelf bepalen of je dat als ‘storen’ ziet.

1 like

:+1: Dank voor het compliment en de uitleg :pray:

Mazzelaar

Ik heb talloze emails gestuurd aan AD’s en nul op rekest

1 like

Laat dat mazzelaar maar achterwege. Dat wordt gewoon grijs kopen. Vandaar ook dat ik nog even moet sparen. :sweat_smile:

Ik dacht een relatie te hebben opgebouwd met S&C, maar dat is eenzijdig blijkbaar. Ik kom niet eens op de lijst. :rofl:

5 likes