Heb t idee als je niet jaar na jaar elk jaar meerdere 10k komt langsbrengen de ‘goede’ relatie een fabeltje is…
Ik heb bij de AD’s mijn interesse kenbaar gemaakt voor een Submariner , een Milgauss of een Oyster Perpetual 41 mm … niets noppes nikkes nada …
Nul komma nul op rekest gekregen
Dus ik denk dat ik maar verder ga met Sinn of Omega of Damasko of Grand Seiko om mijn collectie verder mee te vervolmaken
Ja het is zuur. Er is gewoon vrijwel niks mogelijk. Laat staan iets van staal. Maar toch blijft Rolex trekken na m’n Omega’s, Breitling en Tudor.
Toch niet overwogen om grijs te gaan kijken?
Grijs vind ik de prijzen werkelijk schandalig hoog.
Ik zit tegenwoordig dus te neuzen naar een Sinn of een Omega en ook Damasko heeft mijn interesse gewekt
zal best, maar hoevaak kijk je nu echt naar de achterkant
staat er 1 op mp zag ik
Ik vind die met zwarte insert echt veeeele malen mooier
gelukkig vinden we niet allemaal het zelfde mooi , werd het knap saai hier
358?
Yes!!
Er is zoveel gaafs, buiten dat mooie maar ziekelijk gehypte kroontje. Je gaat vast iets moois vinden!
‘Dat zouden meer mensen moeten doen’
Alle gekheid op een stokje: Een merk dat normaal gezien een 800 k horloges op jaarbasis produceert en als je ernaar vraagt bij een willekeurige ad in binnen of buiten land word je nog net niet uitgelachen…
Wie heeft er geld op de bank… Klant toch. Mja door de hype voor jou 25 anderen.
Maar goed ook bij de niet gehypet merken heb ik dit meegemaakt de afgelopen maanden bij NLse AD’s. ‘Laten we maar niet terug mailen of contact opnemen als we wat weten’
Zeker weten. Genoeg moois met fantastische kwaliteit
Dit is toch wel echt fraai. Mooier dan de blauwe want dat hebben we inmiddels wel gezien.
Doe er mij ook maar één