Ja! Ja Ja
Dit niveau complicaties en afwerking voor een relatief schappelijk bedrag.
Als er Patek op gestaan hadâŠ
Ja! Ja Ja
Dit niveau complicaties en afwerking voor een relatief schappelijk bedrag.
Als er Patek op gestaan hadâŠ
Yup. JLC nog ongehyped.
Dan was de wijzerplaat een puinhoop geweest met 23 verschillende fonts en tal van asymmetrisch geplaatste wijzertjes waarvan alle schalen half door elkaar heen lopen
Deze JLC daarentegen
En een prijskaartje van een paar ton ofzo.
Als Jaeger dit in een 36 a 37MM jasje zou steken
Zucht.
Inderdaad
Je kunt aan de achterkant al zien dat dat niet gaat passen; maar 40,5 mm vind ik nog heel acceptabel.
Wat kost zoân JLC dan?
20âish , maar dan is de kop eraf
40k nieuw
https://www.jaeger-lecoultre.com/eu/en/watches/duometre/duometre-quantieme-lunaire/6042421.html
En een iets leuker prijskaartje
.
Ik mag Jeager wel. Hoort tot de crĂšme de la crĂšme veel gedaan in t verleden voor andere merken en wat ze zelf maken is ziek. Gyrotourbillon bijv en ze flexen soms flink zoals met die Reverso paar maanden, stomme auto correct, geleden.
Deze dus
Nu we t er toch over hebben.
Vandaag de Polaris mariner. Schaap heeft m niet op voorraad weet ik intussen. De no date welâŠ
Die vind ik persoonlijk stukken minder aantrekkelijk.
Eens alhoewel wel rustiger. Tov de mariner.I am a sucker for blue. En die tint die de mariner heeft lijkt me fantastisch op fotoâs Volgende maand maar eens kijken wat er gaat gebeuren.
Edit: waar ik trouwens wel wat van vind, en ja I know andere specs. Prijsverschil tussen de no date en de Mariner. Ja ok je kunt er dieper mee duiken, is iets groter en heeft een datum? Mis ik iets voor 3k extra list??âŠ
Prachtig! Zou alleen heel nerveus worden van die onderste wijzer die super snel rond gaat. YouTube al gezien?
Ja snap ik ook wel weer. Rustgevend is het niet.
Dat JLC ongehyped is gaat niet lang meer standhouden denk ik.
Als ik zie hoeveel mensen de Mariner mooi vinden, hoe weinig er op voorraad zijn bij ADâs en dan ook nog de nieuwe Master lijn die volgens mij goed aanslaat⊠die hype komt er aan hoor!
Ik heb het idee dat JLC stiekum ook de Rolex/Patek route genomen heeft en ervoor gezorgd heeft dat de populaire modellen niet overal meer verkrijgbaar zijn (kunstmatige schaarste)
Ik weet het niet hoor. Voorlopig is alles nog prima verkrijgbaar met wat licht zoekwerk.
In Helsinki de Mariner Date en de Memovox gewoon in de vitrine bijvoorbeeld.
Laten we hopen dat de beschikbaarheid goed blijft en dat het komt door evt. achterstanden of tijdelijk trage beschikbaarheid van grondstoffen zoals in veel branches.
Ik vind ze allemaal mooi die je laat zien. Merk wel obv foto 2 dat ik n voorkeur heb voor n zwarte plaat. Zeker ook omdat het oranje daar zo goed op uitkomt.
Voor mij juist wel. Ik vind die wijzerplaat echt prachtig en omdat de kast wat minder prominent lijkt komt die nog beter uit.
Ik ook graag. Maar volgens mij stijgen de prijzen best hard de laatste tijd
Eens, hier ook een voorkeur voor de zwarte platen
Goedkoper worden ze in elk geval niet nee