Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Spijt dat je m hebt weg gedaan?

:wink:

1 like

Inmiddels weet wel een beetje. Maar hij is natuurlijk prima weer terug te kopen.

3 likes

11 likes

Bijzonder ding; maar echt een van de Tissot’s die niet op mijn verlanglijstje staat; mooi uurwerk, maar die kastvorm is echt totaal niet mijn smaak :blush: :blush:

Zelf zou ik voor een van de andere varianten gaan (vind eigenlijk wel dat ik er een in de collectie moet hebben, maar is er nog steeds niet van gekomen :blush:)

Dus een van deze zou ik wel om de pols willen hebben vandaag :yum:

7 likes

Ja alleen is dan de vraag of dat ‘makkelijk’ via hf kan. Bij een ad lijkt me dat geen probleem. Zenith is niet een merk waar in de regel moeilijk over word gedaan :slight_smile:

Die bovenste :lobster: :star_struck:

1 like

Ja prachtig; die heb ik al een aantal jaren op m’n verlanglijstje; ben alleen bang dat die band onverenigbaar is met mijn smalle pols :sweat_smile:

1 like

Dit was ook wel een perfect vakantie horloge geweest :sun_with_face: :large_blue_circle:

4 likes

Deze wil ik wel eens dragen, of toch in ieder geval wel eens in het echt willen zien.

5 likes

9 likes

zit in de pipeline

1 like

Maar dan met blauwe wijzerplaat want dat “turquoise” vind ik persoonlijk niet mooi

5 likes

Begin deze B&R steeds meer te waarderen…

En de Gold versie helemaal…

S&G kan ook nog…

10 likes

Hier heb ik wel even zin in eigenlijk.

8 likes

Deze mooie 1109 nog steeds

4 likes

Leuk merk!

1 like

Ik zag vandaag @goedie de term ‘exit watch’ gebruiken. Ik geloof er niet zo in, maar ik ben toch wat aan het kijken naar een ‘gooi er een aantal uit en koop een topper terug’ horloge. Mijn voorliefde voor JLC brengt me tot onderstaand horloge. Druk wel, maar die complicaties zijn om te smullen en de afwerking is topklasse.

21 likes

Wat een topper.
Doen!

1 like

Voorkeur gaat dan toch echt uit naar de groene.

Niemand die er één heeft? Wil er graag één bevoelen.

5 likes

Oe! Die is ook mooi!
Ik heb eens naar een met zwarte plaat in witgoud gekeken.
Erg mooi!

Ik heb echter de Lange 1 verkozen als horloge met “aparte” wijzerplaat.

1 like