Kudoke kan ik iig via de AD vergeten. Zit er maar een in Duitsland die heeft m niet. Levertijd ca 1 jaar…
Om nu helemaal naar Weifa te knallen, waar Kudoke zit… Dat is in t oosten van Duitsland tegen de grens aan…
Heel mooi! Alleen geen kleine seconde. Daardoor moest ik deze van mn grail list afhalen.
Love it
Dat klinkt weer weinig definitief. Je aanloop is altijd ongekend lang . Je hebt meer geduld dan ik in ieder geval.
Een tibetaanse monnik.
Hahah ja ik weet t maar ik wil zeker van mijn zaak zijn en niet teveel erbij hebben.
Ik zou de IWC als eerste gaan passen
De JLC hierboven is wel op voorraad in Maastricht bij Leon Martens
Heb ook de Date omgehad en die vond ik persoonlijk toch echt wel mooier
(upload://bppZvYlsXK0k4Swf1eaqlG7O9e.jpeg)
Met deze drie is er geen slechte of mindere keuze, alleen smaakverschillen. De IWC zit wel relatief dicht bij de stijl die je kijkt bij de kleinere merken maar ik ben zelf wel fan van het model en het uurwerk dat erin zit. De Defy heeft de mooiste band die op dit moment gemaakt wordt en de JLC zou ik zelf niet snel op staal dragen maar is supermooi.
De IWC kopen en niet meer verder kijken voor een klein merk?
@Number4. Thanks. Vind de no date rustiger ogen. Maar hoe is in jouw opzicht de date mooier?
Jammer dat de Mariner niet op voorraad is.
Dank je wel voor de uitgebreide toelichting.
Zonder gepast te hebben zie ik t zo
-
De Defy moet idd een top bracelet hebben samen met t titanium en weer blauwe wijzerplaat smullen.
-
IWC met zijn kleine seconde is idd in de stijl van Hentschel. En sportief/dressy En weer blauw. T jammer is dat ik ondanks t feit dat die al een pakweg jaar uit is erg weinig reviews kan vinden.
-
Polaris: Een ‘echte’ duiker. En die bracelet lijkt me ook niet slecht. Bijkomend voordeel is dat die een soort van dubbele easylink heeft als ik t goed begrepen heb en een donkere wijzerplaat wat eigenlijk gezien de collectie wel een voorkeur heeft. Anders is t weer blauw…
Enigste waar ik me bij de JLC en IWC klein beetje zorgen over maak is de l2l maat
En een klein merk laten. Ik weet t niet. Hentschel blijft door mijn hoofd spoken. Ga ik volgende maand serieus achter aan.
Kudoke is weg gevallen. Ik heb weinig zin om 3 dagen er voor uit te trekken om bij hun langs te gaan. Enigste AD in Duitsland heeft de 1 niet, word alleen op bestelling gemaakt en levertijd van ca 1 jaar…