Ook beide om gehad in Den Haag. Vond juist de zonder datum mooier door de dikte. Vond de wijzerplaat vd date mooier maar die is wel erg kloek
@Number4. Thanks. Vind de no date rustiger ogen. Maar hoe is in jouw opzicht de date mooier?
Ik vond de plaat iets meer spreken door de grotere cijfers en ook door de dikte van het horloge (kan ik hebben op mijn pols).
Ik zou eens bellen naar Leon Martens want volgens mij hadden ze daar ook de Mariner ? Weet ik bijna zeker !
Succes met de keuzes maar vind persoonlijk de IWC ook echt prachtig
Ja klopt maar dat kloeke vond ik dus wat meer spreken net als de cijfers die groter zijn…
Zo zie je maar. Smaken verschillen gelukkig en er is de nodige keuze en kleur . Beide in ieder geval goede keuze.
Ik vind de Date echt veel mooier, terwijl ik de datum zelf niet echt vind bijdragen. De plaat is inderdaad veel sprekender. De grotere cijfers maken heel veel verschil. Zoveel dat ik de ‘no date’ eigenlijk niet zo aantrekkelijk vind terwijl ik de date geweldig vind.
Dit verhaal is inderdaad wat ik ook had en dus kan beamen
Speedmaster moonphase vind ik ook prachtig, al is dit wel de allerlaatste kleurencombinatie die ik kiezen zou (samen met de groen-gouden versie)
Uiteraard, bedoelde ook niet dat mijn smaak beter is
Vind zelf (naast uiteraard de stalen met blauwe plaat) deze wel gaaf:
Ik ook. Bij die plaat zou ik tevreden zijn met champagne.
Gaaf ook. Ik vind de stalen met blauwe wijzerplaat ook leuk
Ik vind deze kleur bruin iets minder.
Maar goed ik ben ook verwend als het gaat om bruine wijzerplaten.
Eerst de Yachtmaster
En nu de Datejust met bruine wijzerplaat
Zeer fraaie tinten inderdaad
Heb ook geen idee hoe die bruine Omega i.r.l. is, wellicht valt het erg tegen. Sowieso denk ik dat ik mocht ik ooit serieus zo’n speedmaster overwegen dat ik toch voor de blauwe zou gaan; word je nooit zat
Zag deze net weer bij de Patek boutique liggen, maar ik mocht niet naar binnen met korte broek.
Getver…wat lekker.
Ik zei het toch?
You did. Rip Patek wristshots.
Dat is wel zonde, ja.