Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Een van de twee. Ik kan niet kiezen.

14 likes

11 likes

8 likes

Weet je ook het typenummer?

Zeker, staat nog steeds op mijn verlanglijstje maar toch recent voor de tissot gentleman gekozen… ik denk toch dat deze er ook dit jaar nog gaat komen
Seiko SPB165J1

1 like

Inderdaad een heel mooi horloge

:kissing_smiling_eyes:

De witte

Hands down

2 likes

Lijkt me best wel cool! Wat denken jullie? Zal het erg goedkoop aanvoelen door het gewicht en het ‘plastic’ gevoel? Iemand weleens gepast toevallig?

(plaatsje van monochrome watches :slight_smile: )

10 likes

De blauwe

Hands up

En zwaai!

1 like

Deze voor een dag :ok_hand:

11 likes

Helaas via de botiques in Europa niet (zomaar? te passen. Ben ruim een jaar geleden in Frankfurt geweest.

Volgens de manager de enigste plek waar Credor via de boutique in Europa te krijgen was. Niet echt modellen waar ik t warm van kreeg op de tweede verdieping.

En nu lijken ze t als ik de website mag geloven, die van gs Duitsland, die redelijk recent opnieuw gebouwd is, niet meer te vinden. Via de vorige site, die gehackt leekt te zijn, had je een apart credor kopje.

2 likes

Prachtig!

1 like

Ik ben het met je eens hoor! Wanneer je zoekt naar credor kom je echt modellen tegen waarvoor ik nog geen 100 EUR wil uitgeven. Wat dat betreft snap ik ook weinig van het merk (en heb ik me er onvoldoende in verdiept).

dus dan ‘opeens’ deze eichi II komt voor mij dan ook echt uit de lucht vallen. dit is ook de enige die ik real hebben kunnen bekijken en kan alleen maar zeggen dat deze prachtig ingetogen is. of ik daar ooit zo’n bedrag aan uit zou willen geven vraag ik me wel af…

Deze een keertje. Dan wel op een zwoele zomeravond in Miami.
Varend op een Midnight Express 43” open met Quint mercury 400 erachter.

3 likes

Mijn horloge, wat ik helaas 10 jaar geleden met spijt heb verkocht. Omega speedmaster reduced. Hoop deze ooit weer om mijn linkerpols te hebben

2 likes

De bb36. Mocht ik die voor een gunstige prijs tegenkomen :star_struck:

i_01_Tudor-Black-Bay-36-photo-by-Tudor_500px

5 likes

Hint :wink:

12 likes

Er staat er al een tijdje 1 in het blauwe deel

1 like

Staat te koop?

1 like