Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Kijk ff naar zijn vraag :wink:

1 like

Prachtig he. Maar de blauwe schittert ook wel mooi, zeker in direct zonlicht. Nog eens langs de AD wanneer dat terug op een normale manier kan :slight_smile:

De meningen zjin duidelijk verdeeld :slight_smile:

3 likes

Ow

1 like

Heb nog wel een look-a-like in de verkoop :grin:

5 likes

10 likes

Zal het makkelijker voor je maken… not :joy:
Blauw is wel favoriet ook in diverse FB groepen.
De redenen dat ik voor wit heb gekozen is dat ik al veel blauw in de collectie heb en wit /zwart geeft een mooi contrast. En als je beide hebt gepast irl dat ga je voor de witte :joy:

Mooi ding maar nee

Ik heb nog wel twee Steinhart en twee Oriënt in de aanbieding

2 likes

Ik heb al eens met beide aan de tafel gezeten en doorgegaan omdat ik niet kon kiezen (en ze ook niet allebei wou kopen :sweat_smile:).

Ik heb eigenlijk alleen maar zwart in de collectie. Niks mis mee, maar ik denk altijd: iets kleurrijk in de zomer, dat zou nog iets zijn. Wat een dwaze rationalisering is van een veel te dure nodeloze hobby, maar je moet wat.

1 like

Ik blijf voor Sedna goud:

11 likes

Overigens ook in het blauw verkrijgbaar, je hebt al genoeg zwart lees ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Die met de gouden bezel heb ik nog niet geprobeerd. Valt dat wat mee qua stevigheid? Ik heb de handigheid van een dronken olifant, dus ik sla m’n horloges wel regelmatig tegen muren, deuren en wie weet wat nog allemaal.

1 like

Ik draag hem gewoon, dus ben er niet extra voorzichtig mee… Heb zelf nog geen (waarvan ik weet) schade opgelopen, helaas de vorige eigenaar wel, maar niet storend. En als ik mijn andere horloges bekijk ben ik niet echt voorzichtig :speak_no_evil:. De bezel van mijn Explorer is met lichte krasjes(geen deukjes gelukkig) net een maanlandschap…

Explorer heeft hier ook al afgezien. Planet Ocean is meer gedragen maar toont het minder. Mijn trouwring is wel goud en die ziet eruit alsof ik hem af en toe met grit 80 behandel.

2 likes

Mijn platina (wat sterker dan goud zou zijn) trouwring van afgelopen augustus ook :sob:

1 like

Ook mooi. Heb de blauwe Sedna gehad.

12 likes

Hij is er nog! :wink:

9 likes

Ziet er ook tof uit zo :+1:

1 like

Liet deze foto zien aan een aantal mensen en die vonden het maar niks. Ik vind hem geweldig.

14 likes

Lekker boeiend.

Aan andere mensen laten zien dan :man_shrugging:t2:, gewoon prachtig

Er ontbreekt alleen nog een Victoria’s Secret model…

2 likes