Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

die blijft je achtervolgen :wink:

1 like

Blauwe plaat. 80 uur gangreserve met een hi beat en dat uurwerk…

Helaas 10k… :sweat_smile:

Misschien toch maar eens binnen wippen bij de Gs botique in Amsterdam als t weer mag…

20 likes

Gepast bij de AD? :scream:

1 like

Niet alleen mij denk ik :slight_smile:
Prachtig horloge toch?

1 like

Yes, had een gelukje dat ik die dag eens binnenliep en er toevallig eentje op voorraad lag. Hij is erg mooi, en zou zeker een leuke toevoeging zijn maar de competitie met mn huidige collectie zou te groot zijn waardoor ik hem te weinig kan dragen. Daarom, deze toch maar laten passeren :man_shrugging:t2:
:point_down:t2:

:smirk:

1 like

Prachtig, dat uurwerk is echt fantastisch mooi!

4 likes

Holy Moly!

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Ben benieuwd wat die in t echt doet met me.

Zou wel erg tegenstrijdig zijn. Heb mijn hi-beat net verkocht zou ik een hi beat terug kopen… Wel met een andere wijzerplaat en beter uurwerk/gangreserve. En veel duurder.

Maar:

Ze doen t gewoon weer… 80 uur gangreserve terwijl de meeste uurwerken dat niet halen. Bedoel co axial doet dacht ik ergens midden 60 uur, Rolex/Tudor gaan niet verder dan 70 en dan doen hun dit… Met een hi beat uurwerk. Petje af weer voor GS…

2 likes

Nice! Ik wacht nog even, heb recentelijk al wat gekocht :joy:

1 like

Binnenkort.

11 likes

Zou wel kunnen hoor, maar moet even wachten van mezelf :ok_hand:

2 likes

Maar géén fijnafstelling op de gesp :roll_eyes:

1 like

Jaa, nog n week of 2 afstellen, dan is ie weer terug van Chronoglide/Kalle Slaap #zinin

1 like

Das dus helaas nog een minpunt van GS. Volgens mij überhaupt geen stalen band met fijn afstelling in t assortiment .

1 like

SBGW231. Foto en pols gejat van @HanDavinci
Sinds hij die NA deelde ben ik obsessed. Wat een prachtig horloge.

Nog even sparen

15 likes

18 likes

De duiker wel. De chronograaf ook meen ik.

1 like

Krijg de Glashutte Original Panomaticlunar maar niet uit mijn hoofd. Gisteren maar weer eens gaan passen :sweat_smile:

14 likes

Ik heb deze gevraagd voor valentijn

Eerlijkheidshalve verwacht ik niet dat ik succes ga hebben en dus hem morgen niet om de pols kan slingeren.
Maar, je weet maar nooit!

Om de boel beetje warm te houden heb ik vandaag vast deel 1 valentijn aan mijn dame gegeven .
De rest krijgtnze uiteraard morgen pas.

Wie weet heb ik haar nu zo blij gemaakt dat ze snel die Premier gaat regelen.

Ze is wel weg gegaan zojuist MET pinpas…

19 likes

Deze twee vind ik wel geinig…

:drooling_face:

32 likes