Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Opzich wel leuk voor erbij

5 likes

Side stash idd.

1 like

Toevallig vorige week die VC aan mijn zoontje van 6 gegeven. Vond ie leuk. Daarna heeft hij hem weggeflikkerd. Mooi dagje toch wel.

5 likes

Ah, beter verwend dan verwaarloosd zeg ik altijd maar…

6 likes

Ligt al een tijdje in de externe kluis: mis hem wel een beetje

11 likes

Duiker idd maar die maat he. Was toe te voegen ‘in de normale maat horloges’

Als ze dat zouden doen, soort van easylink en lume zouden toevoegen in een horloge met 72 uur gangreserve en max 40 mm, eens kijken hoeveel mensen ze potentieel kunnen weglokken van Omega/Rolex.

Gs zal goedkoper zijn en in zijn algemeenheid beter verkrijgbaar. Al hoor ik de botique in Amsterdam nog zeggen paar jaar geleden ‘we mogen blij zijn als we 2 Snowflakes per jaar krijgen’…

1 like

Ot.

11 likes

Mijn vrouw heeft deze eens niet afgeschoten! Op de wishlist dan maar :sweat_smile:

16 likes

Wow! Heeft ze nog een leuke zus?

2 likes

Supergaaf bandje ook!

Een jongere broer… moest dat wat zijn, pm
maar :wink:

2 likes

uhhmm, nee dank u.

1 like

Ik acht de kans bij jou groter dan bij :grin: mooi hoor!

1 like

Tussen deze twee heb ik nog geen keuze gemaakt op mijn lange termijn Watchwishlist dus had ik ze vandaag afwisselend wel om willen hebben. Ik werk zo af en toe mijn lijstje even bij :slight_smile:

Iwc portugieser 7 days goud IW500704
Iwc big pilot le petit prince IW501002
Zenith El Primero chronomaster 42mm
Rolex sea-dweller 126600 of 126660
Jaeger le coultre Master Ultra thin moon
Panerai Luminor marina 1950 pam01312

5 likes

Deze zag ik vandaag in het echt. Super mooi!

11 likes

Ik denk dat hij ook zou passen :thinking: de zenith revival cases niets voor jou, om ontopic te blijven?

Dat klinkt alsof je hem eigenlijk wel zat bent. Misschien kunnen we een mooie deal maken waarbij deze wijzerplaat erin gaat:

En ik hem daarna draag, niet jij. :sunglasses:

9 likes

7 likes

Andersom misschien:) mooie scherpe full set, lijkt op een plain datejust totdat je de schitteringen van de plots ziet. Nee, ben met deze nog niet klaar

1 like

CAT7

3 likes