Als ik me niet vergis heb ik die een maand geleden ergens in Maastricht zien liggen. Ik draag mijn mistery dial te weinig. In het najaar en de winter ga ik er werk van maken.
Als de Longines Legend diver 36mm er was zonder het datumvenster, dan wist ik het wel. (andere kleur wijzerplaat, dat dan weer wel)
Ik zeg dit niet snel, maar ik heb de lld 36mm in rood gepast enkele dagen geleden, en hij voelde net een tikje te klein. Deze gaat van mijn radar af. De 39mm voelde dan weer te groot voor mij.
En wat een prijs
CHF 44000 was bij inschrijving eerste badge (uitverkocht). Wordt dus nog duurder
Edit: wel een wonderschoon horloge!
Heel mooi en heel bijzonder! Ik geloof wel 34mm, is voor mij wat klein.
Interview met de oprichter op Hodinkee is ook interessant.
Moet ik eens lezen.
Ik hoop dat de horlogewereld hier weer stilaan naar toe kan evolueren. Er zijn genoeg ronde toolwatches te koop. Het mag zo nu en dan weer eens iets anders zijn.
Het is een podcast (als je het niet kan vinden moet je het even laten weten).
Daar heeft die beste man zeker ideeen over!
Omdat JLC mij nog geen 95% korting wil geven en een toffe Moonphase wel een ervaring is die ik gehad mote hebben

Héél mooi
Was isotope net een beetje vergeten, en bedankt . Zijn leuke duikertjes vind ik, deze ook:
Gr, Vigorelli
Vandaag de Nomos Ahoi Neomatik Sand om de pols gehad. Doet me dan toch terugdenken aan de online beelden van een andere Nomos… 't spookt en het doet maar, daar in de bovenkamer.