Deze budget diver aangehad vandaag. Poeh poeh, wat een geweldige monochrome duiker!
Super mooie dail met veel contrast en mooie indices en wijzers. In dat opzicht net zo goed of beter dan de Seiko spb van nu. Draagt super goed niet overdreven licht. Op rubber voor 550 is dit wel de best budget diver sind de combat sub.
Ook even op eigen titanium bandje aangehad en dat was ok niet meer
Groot gelijk! Ik heb hem gekocht en verkocht hier weer op het forum en erg fan van. Liep overigens beter dan alle horloges in mijn huidige collectie. Alleen de quartz Cartier was nauwkeuriger
Tof ding, lelijke bandenkeuze bij deze foto van mij maar ik kan absoluut een glans donkergroene aligatorleren strap adviseren want die combinatie is fantastisch.
Ik denk het eerlijk gezegd niet Max. Er zijn veel te veel andere horloges die ik ook wil proberen, en deze iwc’s zijn een grote hap uit mijn jaarbudget voor de hobby. Maar mooi zijn ze wel. En kudo’s aan Rory om die trekker wel over te halen.
Ah, dat had ik van je gelezen! Goed doel om naar te streven. Mijn horloges zitten ook een stuk beter toen ik voor de vakantie 10kg kwijt was. Wel weer wat kilotjes bijgekomen maar nog steeds 6 kilo minder dan voorheen
De Tudor is een mooie keuze, die ik graag een keertje om zou proberen.
Bedankt, ik vind het ook echt leuk. Submersible viel me mee, iets aan de grote kant. De Luminor beviel wel erg goed. Al was de prijs op het kaartje me te gortig, al was er het één en ander mogelijk.