KEH021
Groot gelijk! Ik heb hem gekocht en verkocht hier weer op het forum en erg fan van. Liep overigens beter dan alle horloges in mijn huidige collectie. Alleen de quartz Cartier was nauwkeuriger
Gewoon mooi
Tof ding, lelijke bandenkeuze bij deze foto van mij maar ik kan absoluut een glans donkergroene aligatorleren strap adviseren want die combinatie is fantastisch.
Zoals @rorymoer ook recent eerder dit jaar heeft laten zien, de kalender horloges van IWC zijn enorm ondergewaardeerd en hebben veel te bieden.
@Colnago ga jij de eerste zijn die een Novecento op het forum gaat hebben?
Ik denk het eerlijk gezegd niet Max. Er zijn veel te veel andere horloges die ik ook wil proberen, en deze iwc’s zijn een grote hap uit mijn jaarbudget voor de hobby. Maar mooi zijn ze wel. En kudo’s aan Rory om die trekker wel over te halen.
Snap ik hoor, het is veel waar voor je geld maar nog steeds veel geld.
Maar nu de vraag, wat heb je op het oog en wat wil je in de toekomst heel graag?
Ah, dat had ik van je gelezen! Goed doel om naar te streven. Mijn horloges zitten ook een stuk beter toen ik voor de vakantie 10kg kwijt was. Wel weer wat kilotjes bijgekomen maar nog steeds 6 kilo minder dan voorheen
De Tudor is een mooie keuze, die ik graag een keertje om zou proberen.
Succes!
Staat je goed! En echt een wat anders zo’n pam.
Bedankt, ik vind het ook echt leuk. Submersible viel me mee, iets aan de grote kant. De Luminor beviel wel erg goed. Al was de prijs op het kaartje me te gortig, al was er het één en ander mogelijk.
Welke submersible had je om? Zelf heb ik de 42mm 682 en ondanks dat het een flinkerd is vind ik hem prima dragen op 17cm pols.