Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Dat is wel een mooi backup plan :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Al denk ik dat dit soort horloges wel blijven plakken door het eenvoudige sterke design. Over een maand of wat nog eens kijken of hij me nog steeds trekt :wink:

1 like

Die bestaat ook, nu wel enkel nog in 43.

19 likes

Daarom in 40mm. Al vind ik het twijfelachtig of het groen of blauw/turquoise is… Mooi in ieder geval :drooling_face:

1 like

Prachtig! Ben bang dat passen betekent: Wil ik hebben! :rofl:

1 like

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Deze Omega vinted zou ik wel een dagje willen dragen :boom:

photo_editor_ds_1710187263868

3 likes

Toch wel fraai…

13 likes

Het is geen kleingeld natuurlijk en eigenlijk wil ik eerst nog een Evolution 9 dit jaar. Maar wie weet hoe het loopt, als er een opportuniteit zou passeren :blush:

Ik heb dit jaar nog geen alcohol gedronken eigenlijk. Misschien vandaar de afkickverschijnselen en vreemde ideeën :sweat_smile:

5 likes

23 likes

Limited edition voor het Italiaanse horloge forum. Iemand contacten bij Tudor voor een HFLE?

21 likes

Heel mooi

https://www.instagram.com/p/C13BtkEh38a/?igsh=MmN5YnVvNGtsbnE=

27 likes

Klopt en dan precies met die band (maar die moet je bij rubberb bestellen :wink:)

7 likes

38 likes

39 likes

Dat is ook 1 van mijn favoriete Cartiers. Bijzonder mooi :heart_eyes:

1 like

Mogen we deze op ons forum verwachten in 2024 @jacobus? :innocent:

25 likes

Een 925 op zwart rubber lijkt me ook te gek staan. Het slaat als een kat op een varken, maar toch werken die combo’s.

2 likes

Wauw, die is vollop juist.

1 like

De Junghans Meister Chronoscope in groen, idealiter met de Duitse dagaanduiding, op leer. 27/4222.02. Fotootje is van de 27/4222.03.

Die passeerde hier in het blauw en nog altijd spijt van dat het net op een verkeerd moment was, anders had ik niet getwijfeld. Ooit.

17 likes

Ik heb er ook nog serieus over getwijfeld. Het is een fantastisch ding om te zien, maar ik vind de dikte er niet zo goed bij passen. 2 à 3 mm minder was mooi geweest. De kastbodem is ook niet mooi van vorm.

Daardoor ligt hij echt als een UFO met extra stevig landingsgestel bovenop je pols. Uit de review van Teddy Baldassarre:

Helaas lijkt het sinds de uitvinding van de 7750 soms net alsof mechanische chronografen niet dunner dan 14 mm kunnen zijn, maar dat is natuurlijk onzin.

2 likes