Is dit nou een 41mm? Huh?
Nee… het is een beetje flauw maar dit is een render van de “blauwe” Pelagos 39, die ooit nog een keer wordt aangekondigd.
Getver, ik probeerde hem al te bestellen. Heel gaaf!
Ja sorry. Dit is idd wel een beetje waar veel mensen op wachten. De zwarte P39 heeft me nooit echt getrokken.
Ongetwijfeld dat Tudor hem nog wel een keer uitbrengt. Waarschijnlijk met een hoop bombarie tijdens een groot pers-event met een dito heritage verhaal er omheen.
Voor t eerst gezien in de etalage paar dagen geleden. Pff.
Momenteel aan de te dure kant qua budget.
Maar knallend hoor. Zeker in dit pis weer
Bam
Soms speel ik met de gedachte alles te verkopen en voor deze te gaan.
Maar als ik dan denk wat ik allemaal kwijt raak…
BB58, Speedmaster, Datejust 16233, 62MAS.
Lijkt me heerlijk rustig
Kun je altijd weer terugkopen
Met dit lijstje hoef je ze echt niet allemaal te verkopen om bij die sub te komen. Sowieso de SJE houden
Komt een heleboel jeuk van. Op het gemak sparen. Misschien normaliseren de tweedehands prijzen intussen. En dan zwier je gewoon diegenen er uit die teveel overlap hebben.
Een Pelagos 39 in dat mooie matblauw van de FXD… ik zou geen seconde twijfelen! Tenzij er een sunburst plaat in stoppen zoals de zwarte 39, dan moet ik het nog bekijken.
Dan zou ik als doel voor de combi Sub en DJ gaan. Foto van vroegah:
Maar misschien is je huidige set wel toffer, al had en heb ik zelf niks met een Speedy
Lastig …
Ja lastig is het sowieso. Vooral omdat ik weet dat ik m’n horloges zou gaan missen. Ik zag dat je de laatste tijd ook regelmatig memoreert aan je tt DJ. Die zou ik zelf ook gewoon gaan missen. Net als m’n vintage Speedy, dat is gewoon te leuk. En die 62MAS is ook speciaal. Het enige wat ik misschien zou willen offeren is de BB58. Maar dan kom ik dus 10k te kort in de financiering.
Ja het had ook een reden dat de SJE als laatste in het rijtje stond.
Ja maar voor hoelang dan he?
Subjes dalen als een malle. 5 digit onder de 8k, 6 digit onder de 10k
Doen! Voorstander van minder horloges en meer dragen.
Merkte zelf dat ik minder afwissel en dan is less more
Ik denk ook dat je gelijk hebt. Ik denk ook niet dat het mij rust zou geven. Ik zou hem er het liefste bij hebben, maar nog 10k toevoegen aan mijn collectie vind ik too-much.
Ja eens! Alleen het wegdoen lijkt me zo lastig. Als je nu altijd maar 1 of 2 horloges hebt zou het de beste keuze zijn.