doen!
maar dan moet je ook niet door de PC lopen enzo
doen!
maar dan moet je ook niet door de PC lopen enzo
Is niet echt een merk wat iedereen kent en ook geen horloge dat schreeuwt kijk eens wat ik draag
Ot:
Dat lukt mij heel aardig . Randstad, brrrr
Zag de Utah Beach A-11. Heeft wel wat, ook met de achtergrond (toegevoegd, in Engels). Hmmm weer stof (zand) tot nadenken…
was developed as a unique commemoration piece for the 80th Anniversary of D-Day. Made with sand we collected at UTAH BEACH on June 6th 2023, the dial is meant to represent the entire operation’s area of D-Day. Made in collaboration with the UTAH BEACH LANDING MUSEUM, we will donate upwards of 30 watches to WW2 Veterans in attendance at the 80th Anniversary of D-Day.
The top “color” dial’s cut is in the shape of the Normandy coast where all 5 original D-Day Landing Beaches were situated: UTAH, OMAHA, GOLD, JUNO & SWORD. These 5 landing areas are also marked accurately on the dial providing a full overview of the operation.
Blokcitaat
De Miffy Moonphase van @Ojjz had ik vandaag wel willen dragen En (over)morgen ook trouwens…
Dat zou je niet misstaan! Een ex collega heeft een blauwe Carrera Skeleton, ik vond het een verrassend mooi stuk
Mooie keuze! Dat blauw alleen al van die plaat ik al bijzonder geslaagd
Klopt!
@Fate_Amenable_To_Change scheerde al een beetje over ‘mode merk’. Maar LV doet het echt heel goed. Dit is echt een mooie lijn geworden en ook wat anders dan anders. Er zitten veel verwijzingen in naar hun ‘koffer’. Dat hoeft van mij niet perse maar pakt wel goed uit.
De tambour is ook wel echt heel mooi geworden.
Ben uitgenodigd voor een horloge avondje daar, eens kijken of ik even langs ga…
Heel mooi! Welke referentie is dit?
Dat is de boutique exclusive SLGH019. Die staat hier op de shortlist voor een ultieme alrounder, samen met de IWC Ingenieur en Zenith Defy. Ik ben er nog niet aan uit welke het wordt, daar heb ik nog een pasrondje voor nodig. Geen haast bij gelukkig
Mooie keuzes, altijd goed. Vandaag de voorkeur voor de GS.
De wijzerplaat en het uurwerk van de GS zijn wel het meest bijzonder van de 3. En ik ben nu eenmaal een GS aanhanger dus die staat hier bovenaan momenteel.
Maar de cleane geïntegreerde bandenlook blijft wel trekken ook. Dit dus:
Ja dit is ook heel fraai. De vorm van de Zenith spreekt me ook aan.
Welke is dit Jasper?
De IWC ingenieur
Ah dus toch. Ik dacht teveel bolling voor een Ingenieur. Fraai ding.