Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

https://orologi.forumfree.it/?t=80269584
Met Google Translate goed te lezen.

Copyright The Springbar Podcast.

2 likes

The new Super Seville collection includes a sleek 38mm rounded square inner dial commonly referred to in the ‘70’s as the TV-shaped case, with an elegant, fluted bezel, inspired by the original vintage models. The watches come in stainless steel with signature Seville blue or green color dials, and in gold-tone stainless steel with a white dial. Powered by the Bulova Precisionist Movement, these watches boast a frequency of 262 kHz, which is eight times greater than standard quartz movements, ensuring unmatched accuracy and a smooth sweeping second hand. The new Super Seville models retail for $695 for the steel versions and at $775 for the gold tone version.

5 likes

Of met vertraging verstuurd of Steffen kon niet slapen of t is gewoon een vakidioot :rofl:
Krijg ik me vanmorgen omstreeks kwart voor vijf een e-mail :nerd_face:

Feest? Nog niet? Door al t Kudweer in die omgeving moet ik rekening houden met vertragingen met t ontvangen van en t leveren van pakketjes

Dus moeten we t nog even doen met wat oudere foto’s

Climax is loading :blush:

10 likes

11 likes

Ik zie betere alternatieven graag verschijnen in dit topic :+1: ik ken ze zo snel niet.

1 like

Als gebruik maakt van VPN (usa) heb je toegang tot usa.bulova.com zonder de vervelende nl.bulova.com:+1:

1 like

Erg mooie foto van een enorm kenmerkend en speciaal model

12 likes

Grand Seiko SBGW231

Dat is toch wel een beetje de Rolex onder de GS-kasten. Niet in positieve zin :yawning_face: plus, te dik

1 like

10 likes

Dude nee joh :neutral_face:

1 like

Lekker! Die variant heb ik nog niet voorbij zien komen en kan 'm ook niet vinden. :thinking: De quartz variant en chrono in die kleur ken ik wel maar niet de 40mm automaat. Is het een photoshop of een echte?

4 likes

vermeldt alleen binnen U.S.A. te verzenden…

Zo opgelost met een myUS.com postadres.

1 like

Echt, volgens mij momenteel alleen te koop in Italië en Spanje

1 like

Aha. De kleur op de foto is verraderlijk. :smile: Ik denk het deze is : NJ0180-80Z. Die heb ik wel al eerder gezien (webshop Italie).

12 likes

2 Horloges verkopen, en dan deze… :thinking: :heart_eyes:

18 likes

hmm :thinking:
moet ik toch even aan wennen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik ben opeens erg geïnteresseerd geraakt weer in de Hermes H08…

26 likes

+1 :pray: dankzij @Capibara

4 likes