Ik blijf moeite hebben met de bandaanzet, waarom zie je deze niet vaker op leer? Die wijzerplaat is dan wel weer top
Btw ik blijf het een uitermate leuk model vinden en ben steeds weer geneigd 'm te kopen. De gele variant. Eventueel met extra zwarte band. Ik vind de prijs van eur 1.095 nog steeds niet gek. En slechts 90gram om de pols is natuurlijk heerlijk.
Maar ik twijfel over de dikte van 14.4mm (incl slightly domed glass) icm een breedte van 41mm die in de praktijk 39mm blijkt te zijn als je van de bezel uitgaat. De L2L 46.5 is op zich prima.
Hoe sta jij erin?
Deze nieuwe hublot releases vind ik toch wel heel vet zeg. Mooi zomers, super toffe gouden accenten en als voetbalfan kan ik de afbeelding van de wereldbeker zeker waarderen.
Die is tof!!
Hij is aan de dikke kant en ik vind de wijzerplaat soms wat flets of gewoontjes op foto’s (een beetje zoals de chronoris ook had, alles geprint en mat). De listprijs is op zich zeker niet verkeerd, maar er gaat wel weer een hoop geld zitten in een horloge die ik waarschijnlijk niet vaak zou dragen.
Hier in de zon:
Maar die carbon case en funky 70’s look is wel om van te smullen… dus ik ga wat weg en weer qua mening
Goed punt. Zie dat nu pas goed op jouw foto.
En ook ik had dezelfde ervaring met de Chronoris. Saaitjes op den duur.
Same. Best een apart ding wat dat aangaat.
Eens zien waar wij gaan uitkomen…
In dit topic kan ik wel even langs het formaat van 43mm kijken…
Ja nice! Viel mij ook al op dat ze veel met die 43mm case werken. Ze maken super leuke dingen namelijk.
Ja, inderdaad. Ik vind dit model schitterend. Vooral dan 1 vd andere kleurstellingen. Top.
Het zal bij kijken blijven denk ik. Tenzij er ergens een deal passeert die te goed is om te laten gaan
Ontopic: geef mij maar een vintage pointer date vandaag
Errug mooi! Veel te klein
Nu zag ik hem op Chrono24 voor wel alweer iets minder dan list. Weliswaar de blauwe en rode (helaas). Mijn voorkeur zou zelf ook uitgaan naar geel.