Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Vandaag zou ik deze Ultra-Light Ti Aqua Terra wel willen dragen. Om me ook een beetje een Olympische sporter te voelen.

Toen ik de listprijs opzocht voelde ik me ook even Ultra-Light in mijn hoofd worden.

21 likes

Geef mij dan maar de Mondo Duplantis. Net ietsje frisser van kleuren :blush:

Je zou hopen dat ze de komma verkeerd gezet hebben… helaas :woozy_face:

12 likes

Ja stom hè. Maar je ziet ze dus ook niet, nergens niet. Ik kan er niet eens een hands-on over vinden op YouTube.

1 like

In mijn verlangen om een nieuw horloge aan te schaffen word ik niet altijd weerhouden door de prijs. Zo geef ik mezelf graag een cadeautje omdat ik het verdien.
Zoals nu ik zelf de oude douchecabine had afgebroken en een splinternieuwe heb opgebouwd. Een vakantiehorloge, dat was het idee. Goedkoop naar mijn maatstaven. Kat in het bakkie zou je denken. Nu balanceer ik met mijn smaak regelmatig op de rand van kitsch. Is het kitch of uitgesproken? Dat is de eerste overweging. Ik was er nog niet helemaal uit.
De tweede overweging kwam toen mijn auto een motorstoring aangaf, noodloop zelfs. Geef ik geld uit terwijl de garagerekening nog onbekend is? Wederom, financieel komt het wel goed, maar geef ik op dat moment geld uit aan een zomerhorloge? Op de luchthaven naar mijn vakantiebestemming had de taxfree een broertje in andere kleuren. Gepast en prima op de pols, dus dat was balen. Ik had een beetje gehoopt dat het model te zwaar en te groot zou zijn. Dat mijn uitstelgedrag mij behoed had voor een miskoop. Ik heb mijn trouwe Seiko kinetic bij me, waarbij nu het laatste lusje afbrak. Zit ik op Cyprus zonder draagbaar horloge. Wat had ik willen dragen? Deze. Leuk om het drama van me af te schrijven ; D
Ohja, wat vinden jullie van dit uitgesproken model?

4 likes

OMG :point_down: this is tha shit

17 likes

Die band heeft een afschuwelijke sluiting.

7 likes

Erg mooi. Is dat spul nog ergens nos te krijgen? :wink:

OT

Fears Cherry red natuurlijk. Pics gejat van de eigen website

Sinds kort ook te krijgen met zichtbodem. Maar dan gaat dit wel weer richting te klein uurwerk voor de kast. Hmmm… kost overigens niks extra

14 likes

NTTD heb ik weleens gepast op een Fratello meeting.

Vond het op zich wel meevallen.

1 like

Een KS met mooie HM wijzers

16 likes

@Sebastiaan, het is er wel zo’n dagje voor.:star_struck:

13 likes

Net als de baltics… kastafwerking op de lugs op z’n zachtst gezegd matig.

Het mooie aan dit model is natuurlijk de wijzerplaat met de schaduw van de cijfers.

6 likes

En de sunrise. Plus de prijs.

:point_down:

:joy:

1 like

Absoluut ja :ok_hand:t2:
Mooie lugs ook!

10 likes

Deze zou ik willen dragen! Een limited Baltic GMT in titanium.

6 likes

Hell yesss :point_down:

Één van deze.

6 likes

Ik draag m’n baltic ook gewoon hoor! :wink:

1 like

Deze zou ik wel eens voor een dagje willen proberen:

Beetje vreemd ding, maar toch wel gaaf op een aparte manier💪

9 likes