Ook een GMT-versie:
Ik vond het ook absurd, zat comfortabel maar vond het er erg lelijk en onhandig uitzien. De sluiting bijna net zo dik als de horlogekast
Foto uit Mei 2022
Staat ook nog altijd op mijn verlanglijst
Dacht even een Wolbrook te zien, maar nee
Lolbroek
Even die grote broek aantrekken hè
Is dit de nieuwe die daniel craig aan het showen was? Monochrome is back with a vengance.
Smullen hè. Check ook vooral de mooie review van @bowlofsalmon, die heeft ook een mooie film gewijd aan deze horloges.
Seastar Wilson WNBA editie.
Met de 40 mm kast, mooiste Seastar kast met de uitsparingen in de zijkant, en ook een prima maat voor een duiker. Verder een lekkere kleurencombinatie
Band zou zijn gemaakt van het materiaal waarvan basketballen gemaakt zijn. Vraag me dan wel weer gelijk af of die band geen stijve plank is; basketballen munten ook weer niet uit door soepelheid
Inderdaad een mooie review. https://youtu.be/Oo8HynZRhJo?si=voAPbUnfPBFqFBzK
Morgen is het de 10e, wie weet
nou, dat heeft ermee te maken dat ze opgepompt zijn, het is juist erg soepel maar stevig leer
Het is geen leer, is een of ander composiet materiaal. Maar goed mogelijk dat het vooral zo stug aanvoelt doordat ze hard opgepompt zijn.
aha, wel een leuk horloge inderdaad en ook niet schrikbarend duur, meteen even gegoogled
Inderdaad best redelijk geprijsd. Denk wel dat er de “goedkope” Powermatic 80 in zit, net als in de PRX.