![]()
![]()
![]()

Deze two tone Bulova Surveyor voor mijn vrouw. Lijkt me een stuk leuker dan de nu standaard oversized fashion horloges.
Vind ze de " gaten " openingen van de open hart wel mooi?
Geen idee. Dat zien we dan wel ![]()
Cool, zo’n phidias, zou die graag eens in het echt zien. Ben bang dat hij hetzelfde probleem heeft als de Speedy Teutonic en niet mooi oud wordt.
Lijkt me ook wel wat, zo een pointer date. Op C24 staat er wel eentje maar die is me wat doorgeleefd en ik heb geen ervaring met het laten opknappen van zoiets. Doe me dan maar een nieuwe denk ik dan.
Mee eens, een goede verkelijking. Beiden leuk en een eigen gezicht
De GS SBGA201 die -nog steeds- naar mij onderweg schijnt te zijn. Maar FedEx gebruikt kennelijk een postkoets én een 100.000 straten boek. Traaaaaaaaag, niet te filmen.
Gave flyback chrono ![]()
Blijft lonken ![]()
Rustig tikken de weken weg.
Te groot I don’t care for once. Lekker uniek
Nog ‘even’ geduld en dan hopelijk de guilloche plaat bekijken met mijn eigen twee ogen ![]()

Zouden ze geen 2mm L2L eraf krijgen als je het lief vraagt?
Ik vrees t. ![]()
Maar goed t boeit me geen ene r*** for once met of zonder guilloche. T word mijn aanwinst die niemand heeft op hf. Niemand heeft tot zoverre een Cornehl. Een unieke kijk op de tijd aflezen al weet ik niet of ik de enigste ben met een ‘traditionele’ regulator in t vrij dure segment?