Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Lijkt me ook wel wat, zo een pointer date. Op C24 staat er wel eentje maar die is me wat doorgeleefd en ik heb geen ervaring met het laten opknappen van zoiets. Doe me dan maar een nieuwe denk ik dan.

10 likes

Mee eens, een goede verkelijking. Beiden leuk en een eigen gezicht

1 like

De GS SBGA201 die -nog steeds- naar mij onderweg schijnt te zijn. Maar FedEx gebruikt kennelijk een postkoets én een 100.000 straten boek. Traaaaaaaaag, niet te filmen.

27 likes

Gave flyback chrono :star_struck:

Blijft lonken :heart_eyes:

1 like

Rustig tikken de weken weg.

Te groot I don’t care for once. Lekker uniek

Nog ‘even’ geduld en dan hopelijk de guilloche plaat bekijken met mijn eigen twee ogen :eyes:

IMG_4468

12 likes

Zouden ze geen 2mm L2L eraf krijgen als je het lief vraagt?

1 like

Ik vrees t. :sweat_smile:

Maar goed t boeit me geen ene r*** for once met of zonder guilloche. T word mijn aanwinst die niemand heeft op hf. Niemand heeft tot zoverre een Cornehl. Een unieke kijk op de tijd aflezen al weet ik niet of ik de enigste ben met een ‘traditionele’ regulator in t vrij dure segment?

Ik zou het toch vragen. Er lijkt wel ruimte te zijn.

En 2mm L2L kan een groot verschil maken.

5 likes

Achter het net gevist vandaag. Had deze wel leuk gevonden.

4 likes

20 likes

Ooit wil ik een Panerai :sunglasses:

13 likes

Cornehl maakt de Regulator in 40 en 42mm. Mogelijk dat 40mm aan de grote kant is voor je. Maar ja, schoonheid mag wat ruimte krijgen, toch? Benieuwd naar je indrukken tijdens de meeting in the metal. Die eerste Cornehl is een cliffhanger van jewelste! :wink:

1 like

8 likes

Horloge is er nog niet…

1 like

Net nu ik er aan uit was dat mijn ultieme allrounder een GS ging worden, springt deze weer in mijn gedachten. Als ik eens in Antwerpen ben, ga ik die ingenieurs toch eens passen :blush:

31 likes

Alles wat ik ooit had, had ik graag ‘vandaag willen dragen’ :frowning: Niks heb ik meer. Helemaal niks. En nu dit forum weer voorbij komt, begin ik weer met hunkeren na wat moois om de pols. Volgens mij dwaalt mijn hele collectie hier nog wel ergens rond om de pols van anderen.

7 likes

Ja blijf ik ook een van de mooiste allrounders vinden. :ok_hand:

1 like

Deze dus!

Gr, Vigorelli

16 likes

Zo’n gaaf horloge!

De bezel met die rondjes geven mij altijd de indruk dat er een draaibare bezel op hoort die eraf is :thinking:

1 like