Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

18 likes

Kollokium Project 01

Bron: ABlogToWatch

18 likes

Echt een hele mooi dial weer :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

anOrdain. Zo’n merk dat toch al enige schaarste kent. En dan zeker het model wat i.s.m. Hodinkee is ontwikkeld. Sunburst, maar dan anders. Met de hand gegraveerde lijnen. Gelimiteerde oplage van 25 stuks. En er staat er nu eentje te koop. Vrees dat de verkoopprijs 5 cijfers voor de komma gaat kennen. Dus doe maar voor een dagje virtueel-om-de-pols.

Ik kop 'm vast in: die lugs… ik weet het niet… :thinking:

9 likes

Ja! Gaaf ding is dat toch💥

1 like

image

12 likes

24 likes

is wel dik he :heart_eyes:

1 like

Ik kijk de laatste tijd net iets te vaak naar de explorer two tone. Kijken beging langzaam flirten te worden. Hij heeft gewoon iets. Die gouden wijzers op dat diepe zwart.

13 likes

Mooi is die he. De releases van Breitling tijdens Geneva Watch Week zijn echt erg sterk

2 likes

Deze is wel leuk. Glas misschien iets te dik, maar het ontwerp en idee spreekt me wel aan.

1 like

ja die kon me wel bevallen,vind dat wel wat hebben een rose gouden horloge :ok_hand:
alleen die prijs :scream:

1 like

1 van deze 2 had ik wel willen dragen vandaag. :drooling_face:
Staan toch allebei nu ook op de wishlist.

19 likes

Zo gaaf. Maar… Nog nooit echt gezien of in handen gehad… had ik wel een dagje willen dragen vandaag

7 likes

Zo’n Carbon Doxa spreekt toch tot de verbeelding… Ik dacht dat er eentje te koop stond hier op het forum, maar ik vind hem niet meer terug :slight_smile:

12 likes

De M.A.D.1s voor een dagje

4 likes

8 likes

Die is verwijderd, samen met de aanbieder. Voldoende mensen die de aanbieder kennen en contactgegevens hebben, dus er zijn mogelijkheden.

1 like

Dit lijkt me echt een gaaf horloge. Nooit in het echt gezien… maar vind het gelijk gaaf.

9 likes

11 likes