Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Geïnspireerd door @SwissToni

18 likes

Even iets anders, Hodinkee edition

6 likes

Ik kan dit alleen maar beamen! Blasted grade 2 titanium, sw200 die loopt als een naaimachientje en 150m water dicht en het weegt net niks. Helemaal top.

Alleen geen fan van de band op de foto, maar dat is persoonlijke voorkeur.

1 like

18 likes

Ik krijg een dressy periode…

17 likes

10 likes

11 likes

Terecht, zou ik zeggen.

1 like

Ref. 4785 Disco Volante! Gaaf ding :heart_eyes:

9 likes

Als ik voorzichtig een stap in die richting doe deze fraaie Arcange sector dial. 38mm en vriendelijk prijsje.

9 likes

Denk dat ik hier op’t forum echte pics gezien heb van iemand. Is een mooi ding, net als de Raymond Weil.

1 like

Wat serieuzere stappen zijn deze fraaie Frederique Constant Highlife 39mm.

8 likes

Weet niet of ik 2de hands aan durf maar de Oris Big Crown Complication ziet er patent uit.

12 likes

Ik kan er lang omheen draaien… maar eigenlijk wil ik gewoon heel graag deze FXD MN in mijn collectie.

18 likes

De zwarte variant stond pas nog te koop. Slechts €̶ ̶1̶.̶3̶5̶0̶,̶-̶ € 2.500,- :ok_hand:t2: Je kan een pb’tje proberen, al geloof ik dat hij eventjes naar het toilet is.

1 like

De blauwe is the way to go, echt de perfecte tint! Hij is wat groot, maar verder echt een topper. 1 van die horloges waarvan ik afvraag waarom ik hem verkocht heb… Doen dus! :smile:

2 likes

Ik doe -soort van- mee met een andere pelagos

9 likes

Dat denk ik ook. Zwart is vaak maar zwart, maar blauw kan echt zoveel kanten op gaan. Dat vind ik er leuk aan. Misschien moet ik er toch eens actief naar gaan zoeken. :upside_down_face:

Het model is perfect! Alleen het zwart en ghost-achtige bezel trekken mij niet zo. Maar als die in het blauw uitkomt bel ik direct de AD. :grin:

1 like

16 likes

8 likes