Geïnspireerd door @SwissToni
Ik kan dit alleen maar beamen! Blasted grade 2 titanium, sw200 die loopt als een naaimachientje en 150m water dicht en het weegt net niks. Helemaal top.
Alleen geen fan van de band op de foto, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Terecht, zou ik zeggen.
Als ik voorzichtig een stap in die richting doe deze fraaie Arcange sector dial. 38mm en vriendelijk prijsje.
Denk dat ik hier op’t forum echte pics gezien heb van iemand. Is een mooi ding, net als de Raymond Weil.
Ik kan er lang omheen draaien… maar eigenlijk wil ik gewoon heel graag deze FXD MN in mijn collectie.
De zwarte variant stond pas nog te koop. Slechts €̶ ̶1̶.̶3̶5̶0̶,̶-̶ € 2.500,- Je kan een pb’tje proberen, al geloof ik dat hij eventjes naar het toilet is.
De blauwe is the way to go, echt de perfecte tint! Hij is wat groot, maar verder echt een topper. 1 van die horloges waarvan ik afvraag waarom ik hem verkocht heb… Doen dus!
Dat denk ik ook. Zwart is vaak maar zwart, maar blauw kan echt zoveel kanten op gaan. Dat vind ik er leuk aan. Misschien moet ik er toch eens actief naar gaan zoeken.
Het model is perfect! Alleen het zwart en ghost-achtige bezel trekken mij niet zo. Maar als die in het blauw uitkomt bel ik direct de AD.