Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Koop die Tudor nou van me, dan kan ik door :grin:

18 likes

Gr, Vigorelli

6 likes

Normaal zijn dit soort gekleurde kasten niet echt mijn smaak maar deze PRX vind ik echt een succes

21 likes

27 likes

15 likes

Deze om eens een beetje chique de friemel te doen

17 likes
4 likes

Kom soms wel in de verleiding om mijn platina om te ruilen voor deze iced out witgoud. Stealth wealth vs all-out

9 likes

Dat is wel aardig veel bling inderdaad!

1 like

15 likes

Puur uit nieuwsgierigheid, zit er nu al jaren tegengaan te kijken op m’n telefoon…

4 likes

20 likes

5 likes

Deze SeaQ Chronograph

16 likes

Deze lijkt me wel wat, 38mm, 1200HV kast en band, iemand ervaring met Traska?

12 likes

@fedaia misschien. Die heeft ook een leuke Traska te koop staan.

2 likes

Draadje Traska Only biedt vast aanknopingspunten: Traska only

2 likes

Zeker, ik heb deze kort gehad in 36mm (toen 38 nog niet bestond). Leuk ding, super comfortabele bracelet en netjes afgewerkt. Had van mij wel een tikkeltje groter gemogen (dus in die zin lijkt de 38 perfect) maar heb altijd nog wel een beetje spijt dat ik die heb weg gedaan. Ik zelf vind hem nu alleen een beetje te duur geworden, ik geloof dat ik de mijne toen hier heb gekocht en verkocht voor <€350 :thinking:

Heb al vaker getwijfeld over de 38mm, maarja die prijs houdt me tegen (omdat ik hem dus al ooit een stuk goedkoper heb gehad :sweat_smile:)

2 likes

Ze zijn inderdaad aan de prijs. Ik weet niet waar ze vandaan verschepen, maar als daar ook evt nog import bij komt, dan worden ze nog een stukkie duurder natuurlijk.

Ik heb er eentje op het oog, ga het even laten bezinken en wie weet.

Volgens mij de US?

Dus

Dat denk ik wel

1 like