Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Ach…waarom ook niet.

22 likes

Waanzinnig stuk inderdaad! De prijs is gokken, maar ik koop er liever een nieuwe villa voor denk ik… gelukkig zijn er maar 5 van, dus de keuzestress stelt zich niet bij deze :sweat_smile:

Geef mij dan maar deze weer vandaag… is maar 49k! Misschien moet ik maar eens alles verkopen en zien hoever ik geraak voor deze :thinking:

Edit: volgens de rooskleurige schattingen van chrono24 niet ver :sob:

18 likes

:ok_hand::grin: Ik ga vast op zoek naar een caravan…en m’n huis te koop zetten.

1 like

Dat is toch alleen maar een kostenpot he, je zal blij zijn dat je er vanaf bent :wink:

2 likes

Ja man…alleen maar kopzorgen…en de tuin al helemaal. :see_no_evil::smile:

2 likes

:heart_eyes_cat: wat een prachtig ding!

5 likes

18 likes

Ik denk dat je voor de onderhoudsbeurtjes wel n tweede hypotheek moet nemen…

2 likes

Ik wil, ik wil , ik wil , ik wil , ik wil zo heel graag :grinning:

Wat is dit een mooie chrono zeg. :heart_eyes:

19 likes

Tjonge, ik dacht dat van die afgehakte wijzers alleen maar bestonden omdat ze lekker goedkoop zijn om te maken… Blijkt het gewoon een designdingetje te zijn.

Deze deal wordt met de dag beter!

9 likes

Het is toch ook wel een beetje een ontwerprommeltje… :speak_no_evil:

c39073037912b84a3df0ed3be8b7e19f94fcc18a~2

9 likes

Prachtige chrono maar waarom de rechter chrono zo groot, nu valt de 2 en 4 weg :thinking:

Ik vind dat zo zonde :pensive:

1 like

Ik vind de typ 20 echt enorm geslaagd (en vele andere breguets ook), maar deze hierboven vind ik echt helemaal niets. Niets eenheid of harmonie, storend om naar te kijken.

Ik weet dat de linker hier eigenlijk grotendeels hetzelfde ontwerp is, maar het werkt veel beter voor mij.

7 likes

Nieuwe FC:

31 likes

Dat en de dikte :scream:, wel 100 meter waterdicht!

Een titanium horlogelast zou idealiter ook een titanium uurwerk moeten hebben: licht gewicht.

Daarom erg benieuwd naar de Omega Aqua Terra Ultra Light.

12 likes

Die is even licht als mijn titanium Zenith A3818 op titanium band, zonder titanium uurwerk, op leer is die nog lichter dus zal niet veel uitmaken bij zo weinig gram.

Prachtig!

Is die niet ±78 gram? Nog steeds geen zwaargewicht uiteraard.

Tja :innocent: Iets meer grammetjes…

7 likes