74g bij mij op de weegschaal
Beetje meer dikte ook…
Ja. Je moet er wel de pols voor hebben…
Zal bij mij een geval ‘Waar gaat dat horloge met die man heen?’ zijn…
Linen dial, en een mooie
Ik doe gewoon de buckle los. Lijkt zo zonde anders.
Dat was mijn vakantiehorloge naar Bali! Leuk dat je er zo lovend over bent. Ik vind het ook nog steeds een heel goed horloge. Zeker zo in het titanium. Mooi detail is ook die zilveren datumschijf.
Ik droeg hem op vakantie op nato. Dat is ideaal natuurlijk voor zo’n licht horloge.
Ja het is een geweldig horloge die ik het casual/sportief slot wel zie invullen.
Enige wat me niet automatisch hem doen bestellen is de armband die erbij hoort (titanium). Ik ben een bracelet fan ook al waardeer ik natos en rubber straps. Een goede metalen band is key. Een titanium milanese is moeilijk te vinden en best kostbaar.
Je fotos geven precies weer wat ik ermee zou willen doen. Ga niet met de Frederique Constant naar het strand…
Al eens bij Heimdalr gekeken? Daar is een bracelet ala die van de Omega Seamaster te koop voor relatief weinig.
't hoeft allemaal niet logisch en rationeel te zijn in deze hobby. Ik heb 3 horloges van Staudt en een 4e is in de maak. Als 't in het plaatje c.q. je (horloge)straatje, why not?